Beste fokkers,
Mijn stiefvader zit met een groot probleem.
Hij heeft een zoon van 31 jaar die zelf 2 kleine kinderen heeft en is gescheiden van zijn vrouw.
De zoon (Ramon) van mijn stiefvader is echt een groot probleemgeval, hij zit al jaren thuis en heeft totaal geen zin om te werken, het geval is dat niemand hem meer wil hebben.(familie)
Hij kan eigenlijks nergens terecht behalve dan bij zijn vader ( mijn stiefvader) die zelf een caravan heeft staan op de plaatste camping, hier mag hij zomers in.
De caravan is inmiddels uitgewoond en hij heeft er een bende van gemaakt ook verbruikt hij erg veel stroom wat mijn stiefvader dan moet ophoesten.
Omdat het nu winter is woont hij bij zijn vader in huis.
Hij is verslaafd aan wiet ,erg agressief en is erg crimineel ingesteld.
Vooral het agressieve uit hij tegen zijn vader die langzaam bang voor hem begint te worden, hij heeft elke dag raar volk in zijn huis lopen ( vrienden van zijn zoon ) die de hele dag wiet roken.
Vorig jaar ging het een keer flink mis toen hij zijn vader wou neersteken met een mes omdat hij zijn zin niet kreeg, hij is toen opgepakt en heeft maar 40 uur werkstraf gekregen, nu heeft mijn stiefvader hem maar weer in huis genomen omdat hij het beste wil voor zijn kleinkinderen tevens zou hij de ramen ingooien als hij niet meer naar binnen mocht.
Mijn stiefvader is echt machteloos en weet niet meer wat hij er mee aan moet, instanties e.d helpt niet veel die zeggen dan dat hij hem maar op straat moet zetten, op hem zelf wonen lukt ook niet en op straat zetten helemaal niet want dan sloopt hij het huis.
Heeft iemand met een vergelijkbare situatie of iemand die dit een keer heeft mee gemaakt een goede/verstandige raad voor mijn stiefvader, wij weten niet meer wat we met deze idioot aan moeten.
Graag serieuze reacties, dus niet van "gooi hem maar op straat" want dan moet je het verhaal even goed doorlezen.
Alvast bedankt !