Hier ben ik het wel mee eens, alhoewel er natuurlijk extremen zijn waar je afkeurend tegenover kan staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:13 schreef yats het volgende:
Met een lossere seksuele moraal is niets mis, idem dito met de andere zijde van de medaille waarbij juist alleen seks binnen het huwelijk plaats mag vinden. Dat laatste zou niet mijn ding zijn, en dat eerste ben ik blijkbaar helaas ook niet voor in de wieg gelegd. Echter, er bestaat niet iets als 'goed' of 'fout'. Alles waar iemand zelf gelukkig van word is wat mij betreft 'goed', en ja, dat kan per persoon verschillende zijn en anders worden ervaren.
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oei, ik vind dat een vrij harde maatregel als ik eerlijk ben.
Zou wel fijn zijn als ze tussenbeide even een douche neemt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:28 schreef Zippow het volgende:
Gaan we weer. TS, wat vind je zelf nou eigenlijk echt? Je mag het ook best zeggen als je een chick gewoon niet meer wil volblaffen als er al 15 man overheen is geweest...
Omdat TS je dan niet meer wil?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:53 schreef Vlokkie het volgende:
[..]
Dan heeft TS pech, genoeg andere voor een avondje plezier
Waar het hoofd vol van zit...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef Vlokkie het volgende:
[..]![]()
Waarom zag ik jouw plaatje als misvormde piemel aan![]()
Ach ik ontken het ook maar nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van zit...
Welkom!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:53 schreef Vlokkie het volgende:
[..]
Dan heeft TS pech, genoeg andere voor een avondje plezier
Die hebben ook seks nodigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:29 schreef zyntex het volgende:
Gewn een afgelikte boterham ben je dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |