SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:09 schreef DuTank het volgende:
Xbox heeft dat toch als exclusive. Dat zit in contracten verwerkt, dus het lijkt me sterk dat ze ook op de PS komen.![]()
Zie mijn laatste post in vorige topic.
Je moet "play like a legend" challenges volbrengen op de Xdoos en dan krijg je Ruud als reward.
Als je een legend Ruud hebt gekocht dus snel verkopen want die zal wel veel goedkoper worden zo...![]()
Staat er ergens wat die challenges zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Zie mijn laatste post in vorige topic.
Je moet "play like a legend" challenges volbrengen op de Xdoos en dan krijg je Ruud als reward.
Als je een legend Ruud hebt gekocht dus snel verkopen want die zal wel veel goedkoper worden zo...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
fut op de xboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet je doen dan om Ruud gratis te krijgen ? welke challenges ? dat is me nog niet helemaal duidelijk![]()
Moet je op die link klikken, ga ik niet doen want volgens mij zit er geluid op die site en dan kunnen alle collega's meegenieten![]()
![]()
Ja ik zit dus in de trein. Ik kijk het straks wel als ik thuis ben dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:14 schreef DutchSL het volgende:
Moet je op die link klikken, ga ik niet doen want volgens mij zit er geluid op die site en dan kunnen alle collega's meegenietenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerste challenge is om je mooiste ingame fut goal op te sturen naar EA..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef Maver24 het volgende:
Wat moet je doen dan om Ruud gratis te krijgen ? welke challenges ? dat is me nog niet helemaal duidelijk
wanneer je geselecteerd wordt is je bonus 100K + een plaats in de finale ofzoiets?
beetje vaag allemaal..
prijzen naast ruud zijn overigens:
1.000.000 fut coins
XBOX ONE AND FIFA 14
of een Legend shirt![]()
Ok dat ga ik dus toch nooit winnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Eerste challenge is om je mooiste ingame fut goal op te sturen naar EA..
wanneer je geselecteerd wordt is je bonus 100K + een plaats in de finale ofzoiets?
beetje vaag allemaal..
prijzen naast ruud zijn overigens:
1.000.000 fut coins
XBOX ONE AND FIFA 14
of een Legend shirt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Valt op want ik speel vandaag als radio..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:15 schreef Johnbon het volgende:
Rechts onder kan je het geluid van je pc/laptop uit zetten DutchSL.![]()
Ik vind sowieso de keuzes die gemaakt worden bij EA, voor de goals of the week compilatiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok dat ga ik dus toch nooit winnen
erg matig.. EA geilt nogal hard op skill goals, waarbij 4 keer de roulette skill move wordt gedaan, wat gewoon niet te verdedigen is ..![]()
![]()
![]()
Jongen uit mijn voetbalteam is maver 2Heeft volgens mij 10 gold packs geopend en heeft Schevchenko, Hazard, Robben en Kompany
![]()
![]()
Gerapporteerd aan EA.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe kan het dat ik 3 Gold packs heb gekregen? Door die bug?![]()
Een vriend van mij die gokt ook "bijna nooit", maar vertelt ook alleen wat ie wint.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
Jongen uit mijn voetbalteam is maver 2Heeft volgens mij 10 gold packs geopend en heeft Schevchenko, Hazard, Robben en Kompany
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: