Hahaha zei je dat een uir geleden niet ook alquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik denk dat ik maar een nacht ga doorhalen. Slapen doe ik morgenmiddag in de trein wel
.
Klopt ik ben 1 jaar ouderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat we niet eens veel verschillen.
Edit in nieuwe post... ik kan niet lezen blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zei je dat een uir geleden niet ook al
Hahaha en zometeen gewoon 9quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kom op, 3 weken terug had je voor 39 euro 1 LTC, nu 3.
Ja aflopende zaak, maar het is ook niet dat ik het kan veranderen. Vind het wel prima. Jonger worden is niks. Dan mag ik straks niet eens meer aan het bier. En dat pakken ze me niet zomaar afquote:
Komt vanzelf. Geduld is het woord, al is dat soms lastig. Maar als je er een tijdje inzit word je niet meer zo zenuwachtig van dit soort dalingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:18 schreef roislecxe het volgende:
Ik verkoop ze voorlopig ook niet, m'n LTC's. Ben blij met de 13.00.
En als het zakt naar 10, koop ik gewoon bij. Vorige keer dat het op 10 stond ging het ook terug naar 30
Ik moet gewoon zorgen dat ik door m'n hele fiat heen ben net voor het eind van deze crash.
hahaha dat merk ik ook wel echt. Toen ik 20 was kon ik wat meer hebben dan nuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja aflopende zaak, maar het is ook niet dat ik het kan veranderen. Vind het wel prima. Jonger worden is niks. Dan mag ik straks niet eens meer aan het bier. En dat pakken ze me niet zomaar af.
Al zat ik afgelopen weekend aan het bier/wijn/sambuca/whiskey. Nou dat wist ik de volgende dag ook nog
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:19 schreef roislecxe het volgende:
Over een uur of 4 gaat het storm lopen hier.
Ja zal wel weer een berichtje op nu.nl verschijnenquote:
terug naar de koers van oktober 2013quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zal wel weer een berichtje op nu.nl verschijnen
Precies als ik het bij mijn krat Hertog Jan hou gaat het allemaal prima. Maar ik was op visite en ze hebben daar eigenlijk nooit genoeg bier in huis als ik langskom. Tja dan drink ik die andere bende maar hahaha. Hebben lekker nog even de bbq aangezet om twee uur in de nacht. Ging primaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
hahaha dat merk ik ook wel echt. Toen ik 20 was kon ik wat meer hebben dan nu
maar goed, een biertje of 15 gaat nog wel, maar geen rotzooi door elkaar.
Ja dit gaat nog veel verder. Maar dat is alleen maar goed, komt er wel weer bovenopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:23 schreef roislecxe het volgende:
323 nog maarDie gaat echt helemaal kapot vannacht.
Gokje?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dit gaat nog veel verder. Maar dat is alleen maar goed, komt er wel weer bovenop
Hahaha ja mijn ritme is erg wisselvallig de laatste tijd. Kan op de meest vreemde tijden gaan slapenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:24 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig ben ik er deze keer wel bij, vorige keer sliep ik![]()
Ouwe mensen moeten veel slapen
???quote:
Voor vannacht weet ik het niet, maar ik zie dit serieus nog wel richting de 100 gaan de komende dagen/weken.quote:
Op gox of overal?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Voor vannacht weet ik het niet, maar ik zie dit serieus nog wel richting de 100 gaan de komende dagen/weken.
Tja de buy support op 700/800 was ook immens, maar daar zijn we allang voorbij. Heel veel speculanten verlaten de markt, grote spelers drukken de markt nog verder met shortposities, opstapeling van slechte berichten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op gox of overal?
Denk niet dat mensen het zo ver laten komen. Maarja dat zou je van 300 ook zeggen
Mogguhquote:
Wij zijn de ramptoeristenquote:
*Grapjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:35 schreef roislecxe het volgende:
Crash is voorbij. Alles stijgt. Ik ga slapen houdoe.
]
Grapjunnn
Lekker aan het crashen zoals gebruikelijkquote:
Ik had langer moeten holden, maar ik dacht hij zakt zo weer in, dan koop ik snel weer LTC's bij.quote:
Zal wel stabiel blijven dalen met af en toe een regenbuiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:39 schreef roislecxe het volgende:
Hij zet of door, of er komt zometeen een enorme klap. wat zou het zijn
Keihard klappenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:39 schreef roislecxe het volgende:
Hij zet of door, of er komt zometeen een enorme klap. wat zou het zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |