Het is mobiep.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zit op mijn telefoon en ken maar 3 smileys uit mijn hoofd
Kijk daar kan ik wat meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
19 februari om 21.00 uur als we geen vertraging hebben
Hehehe dat is over het algemeen geen goed teken natuurlijk, maarja zolang het maar gezellig is. Van de koers moeten we het niet hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ken er tegenwoordig te veel uit mijn hoofd
Dag Maxjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:16 schreef Maxbet het volgende:
Oh shit, het is bedtijd, wekker op 8:30 voor de pakketbezorger
Welterusten kinders, was weer gezellig hier
Trusten *zwaai*quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:16 schreef Maxbet het volgende:
Oh shit, het is bedtijd, wekker op 8:30 voor de pakketbezorger
Welterusten kinders, was weer gezellig hier
Ja denk dat ik breaking bad ga downloaden(lees kopen) voor in het vliegtuig, aangezien iedereen daar zo lyrisch over is.quote:
Ja en in de praktijk zit ik er ook niet echt opquote:
Nog iet gezien, al wel gedownloadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja denk dat ik breaking bad ga downloaden(lees kopen) voor in het vliegtuig, aangezien iedereen daar zo lyrisch over is.
Deze bedoelde ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
Als Stryder niet binnen 3 dagen reageert maak ik het uit.
groetjes Annabel.
Breaking Badquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja denk dat ik breaking bad ga downloaden(lees kopen) voor in het vliegtuig, aangezien iedereen daar zo lyrisch over is.
Nog niks van die allemaal gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Breaking Bad![]()
Game of Thrones![]()
The Americans![]()
Orphan Black![]()
House of Cards![]()
Orange Is The New Black![]()
True Detective
Nou hup, kijken dan, doosquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog niks van die allemaal gezien
Dat is toch de serie van die kerel met dat methlab ofzo. Wel veel verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Ik hoop echt dat het was is, want 13 uur vliegen is echt te lang. Ach dacht ook dat ik game of thrones niet leuk zou vinden en die 3 seizoenen heb ik toen in minder dan een week gezien. Dus hopelijk hier hetzelfde, kan nooit slapen in vliegtuigen dus zou wel lekker zijn om de tijd door te komen
House of Cards al gekeken? Seizoen 2 komt vandaag om 06:00 uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
Ik hoop echt dat het was is, want 13 uur vliegen is echt te lang. Ach dacht ook dat ik game of thrones niet leuk zou vinden en die 3 seizoenen heb ik toen in minder dan een week gezien. Dus hopelijk hier hetzelfde, kan nooit slapen in vliegtuigen dus zou wel lekker zijn om de tijd door te komen
Waar gaat t over?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
House of Cards al gekeken? Seizoen 2 komt vandaag om 06:00 uit!
Ik heb zoveel tijd verspild aan het kijken van die seriequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is toch de serie van die kerel met dat methlab ofzo. Wel veel verhalen over gehoord.
Is wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tijd verspilt aan het kijken van die serie. De helft van de serie is filler
.
Hahaha Alina klinkt ook als zo'n lekker naam voor een dom blond wicht :p. Nu maar hopen dat er geen andere Alina aan het lurken isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik![]()
Je hebt geluk dat ik nu Alina ben.
Ik vind Alina anders echt een leuke naam hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha Alina klinkt ook als zo'n lekker naam voor een dom blond wicht :p. Nu maar hopen dat er geen andere Alina aan het lurken is
Gaat over een politieke machtsstrijd in Washington, D.C. Eerst was ik wat sceptisch, maar het is zeer goed geschreven en het acteren is ook top gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |