vroeger viel ik vaak tijdens het sporten en kneusde ik vaak mijn pols of vingers veder niet echt een probleem. alleen twee jaar terug zag ik ineens dat mijn pink scheef stond ik ben toen niet gevallen of heb hem gestoten en ik kon gewoon alles doen. nu heb ik de laatste paar weken flink last van mijn pink tijdens het schrijven krijg ik veel pijn en kramp zodat ik uit eindelijk moet stoppen ook met koud weer krijg ik pijn steken. ik ga morgen bellen naar de huisarts aangezien ik er de laatste tijd last van heb maar ik kan me niet herinneren wanneer en hoe ik het heb opgelopen en wat het kan zijn. ik ben ook bang dat als er iets met mijn pink is ze er iets aan willen gaan doen maar wat weet ik ook niet? iemand ervaring met zoiets en hoe is het afgelopen?
Uhm mijn middelvinger staat een beetje scheef dat komt doordat ik het schrijven met een pen/potlood verkeerd heb aangeleerd op de basisschool.. doet alleen soms pijn wanneer ik te lang schrijf maar heb er vvoorderest geen last van
raar dat daarvan je vingers ook scheef van kunnen staan maar ik schrijf niet met mijn pink dus dat is al geen optie het is ook precies in het midden van mijn pink tussen het tweede en het eerste kootje in laat maar zeggen
Zonder trauma lijkt het me onwaarschijnlijk dat je pink een andere stand plots gekregen heeft. Misschien is het je pas sinds kort opgevallen. Na een boxers fractuur kan het overigens wel goed optreden. Heb het zelf ook
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.