Staan we allen op het punt te overlijden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Nieuws voor je: dat zijn we allemaal
Er is altijd een oorzaak als een kat zo jong is, dat ze die oorzaak niet kunnen vinden maakt niet dat het "zomaar"is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
stervende waarschijnlijk.
Klinkt lullig, maar dit overkwam onze kat ook terwijl hij echt nog niet zo oud was.
At en dronk gewoon op een gegeven moment niks meer.
Terwijl er niks te vinden was medisch gezien als het ware.
Dank! Hopen dat zijn spijsvertering dan ook maar weer op gang komt..quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef gunk77 het volgende:
Geen leververvetting? Mijn poes had dat destijds. Door eten wat ze niet lekker vond, at ze niet meer. Ik dacht dat komt vast goed als ze honger krijgt. Nog steeds niet gegeten. Ander voer gekocht maar ze at helemaal niet meer. Het lichaam gaat dan voedingsstoffen uit de organen 'opeten'.
Heb haar dwangvoer moeten geven (natvoer verdunnen met water en in een pipetje in bek spuiten). Daardoor kwam de spijsvertering na een aantal dagen weer op gang. Voor de rest kreeg ze nog wat medicijnen en heeft ze nog een paar jaar vrolijk en gezond geleeft
Succes en sterkte!
Tjah... hopen dat het niet bij onze kat gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Klinkt lullig, maar dit overkwam onze kat ook terwijl hij echt nog niet zo oud was.
Je hebt niet gelijk :pquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef Nyck het volgende:
Kijk eens naar zijn tanden en kiezen. Hij heeft een probleem met zijn gebit denk ik. Laat het mij even weten of ik gelijk had![]()
Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zit het ook niet bij de wortels, daar begon het ook bij mijn kat(wortelontstekingen)....maar die vrat door met een gebit waar mensen doodziek op bed blijven liggen, maar hij is dan ook een grote uitzondering.quote:
Lijkt mij dat na 6 bezoekjes aan de dierenarts ze dat wel gezien zouden hebben. Maargoed we moeten aanstaande dinsdag weer terug en dan zal ik dit even vragen. Thanksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit het ook niet bij de wortels, daar begon het ook bij mijn kat(wortelontstekingen)....maar die vrat door met een gebit waar mensen doodziek op bed blijven liggen, maar hij is dan ook een grote uitzondering.
Hoeft niet als er aan de buitenkant gewoon niets te zien is, gebeurt bij mensen ook wel....je hebt pijn maar niets te zien en dan moet er een foto gemaakt worden om de wortelkanaalontsteking te vinden. Dieren kunnen ons helaas niet zeggen of ze pijn hebben maar laten het wel merken door andere signalen b.v. door te stoppen met eten alhoewel ze wel honger hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:30 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Lijkt mij dat na 6 bezoekjes aan de dierenarts ze dat wel gezien zouden hebben. Maargoed we moeten aanstaande dinsdag weer terug en dan zal ik dit even vragen. Thanks
Vijf weken last van een haarbal?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:47 schreef vronie het volgende:
Alle juiste adviezen zijn al gegeven.
Klinkt misschien stom maar zit er een haarbal dwars.
Mijn katten kunnen hier ook van slag zijn, ik geef ze dan haarbalsnoepjes.
En kattengras
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |