abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136682473
Ik wil met twee a drie andere vrienden gaan sporten om spieren te kweken en af te vallen, maar we willen graag iets anders doen dan naar de sportschool te gaan i.v.m. financiële kwesties. Zijn er hiervoor alternatieven, om dus spieren te kweken en af te vallen met zijn drieën?

[ Bericht 1% gewijzigd door GeschiktX op 13-02-2014 22:08:32 ]
pi_136682533
Citroenfeestjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:39:05 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_136682593
Nee. Je kunt thuis opdrukken, squatten en rommelen met dumbbells, maar voor een mooi gespierd lichaam zul je toch echt naar de sportschool moeten en op je voeding letten.
pi_136682601
Insanity doen met zn 3en.
blablablabla
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:43:11 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_136682857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
Insanity doen met zn 3en.
TS geeft aan dat het gezellig moet zijn.
pi_136683016
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef TNA het volgende:

[..]

TS geeft aan dat het gezellig moet zijn.
Nee gezellig kun je weglaten. Met gezellig bedoelde ik, dat ik het liever dus met vrienden wil doen dan alleen. Maar het moeten wel serieuze dingen zijn, voor muscles en afvallen.
pi_136683358
Er zijn wel alternatieve manieren en er zwerven genoeg filmpjes op internet rond van "succesverhalen" bij mensen die dat ook zo hebben gedaan.

Maar om even realistisch te blijven, tenzij je zelf de nodige gewichten e.d. aanschaft ga je niks bereiken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136683702
Masturberen
pi_136684526
Toch naar sportschool of zelf spullen aanschaffen? Is een sportschool het geld waard? En hoeveel per maand is een acceptabel bedrag en welk bedrag is goedkoop?
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:14:05 #11
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_136684679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:10 schreef GeschiktX het volgende:
Toch naar sportschool of zelf spullen aanschaffen? Is een sportschool het geld waard? En hoeveel per maand is een acceptabel bedrag en welk bedrag is goedkoop?
sportschool, en ''normaal'' is per maand tussen de 15-60 euro.
Maar dat verschilt nogal veel per zaak, fit for free en basic ed. zijn allemaal goedkoper maar je krijgt ook minder begeleiding [lees: geen].
Ik zou zeggen dat 20-40 p/m een redelijk bedrag is.

Fit for free en die andere klote sportscholen zou ik zoveel mogelijk vermijden
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:17:30 #12
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136684836
Spieren kweken doe je in de sportschool wil je er het maximale uithalen. Maar je voeding is net zo belangrijk.

Afvallen kun je makkelijk thuis doen. Hardlopen, fietsen en ook hier is je voeding weer heel belangrijk.

Spieropbouw en afvallen gaat niet zo goed samen..
pi_136686413
Vet verliezen en tegelijkertijd spieren opbouwen is echt niet makkelijk en vergt een goed trainings- en voedingsschema. Met wat simpele huis-, tuin-, en keukenalternatieven en gebrekkige kennis ga je dit niet klaarspelen. Ga je eerst flink inlezen, is genoeg over te vinden (zowel op fok als op andere sites) en stel dan een plan op :)
pi_136686776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:10 schreef GeschiktX het volgende:
Zelf dingen aanschaffen is aardig prijzig maar dan hoef je niet maandelijks te betalen. De meeste abbo's liggen rond de 20-40 euro inderdaad.

Of een sportschool het geld waard is dat is per sportschool verschillend. Daarnaast, ik weet niet hoe nodig je moet afvallen maar als je niet bijster veel overgewicht hebt zou ik eerst eens met gewichten aan de slag gaan.

Afvallen gaat immers veel sneller dan spiermassa opbouwen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:18:45 #15
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136687345
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Mubassie het volgende:
Spieren kweken doe je in de sportschool wil je er het maximale uithalen. Maar je voeding is net zo belangrijk.

Afvallen kun je makkelijk thuis doen. Hardlopen, fietsen en ook hier is je voeding weer heel belangrijk.

Spieropbouw en afvallen gaat niet zo goed samen..
En altijd het laatste woord.
pi_136691118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef aequus het volgende:

[..]

sportschool, en ''normaal'' is per maand tussen de 15-60 euro.
Maar dat verschilt nogal veel per zaak, fit for free en basic ed. zijn allemaal goedkoper maar je krijgt ook minder begeleiding [lees: geen].
Ik zou zeggen dat 20-40 p/m een redelijk bedrag is.

Fit for free en die andere klote sportscholen zou ik zoveel mogelijk vermijden
basic fit?
pi_136691123
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef JAY-T het volgende:
Vet verliezen en tegelijkertijd spieren opbouwen is echt niet makkelijk en vergt een goed trainings- en voedingsschema. Met wat simpele huis-, tuin-, en keukenalternatieven en gebrekkige kennis ga je dit niet klaarspelen. Ga je eerst flink inlezen, is genoeg over te vinden (zowel op fok als op andere sites) en stel dan een plan op :)
Wat vindt je van insanity en die p90x?
pi_136694060
Qua training kun je natuurlijk heel veel doen met je eigen lichaamsgewicht en een beetje creativiteit.
Dit is wel een leuk boek daarvoor:
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_136694975
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 01:34 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Wat vindt je van insanity en die p90x?
Van insanity ga je simpelweg nooit echt gespierd worden. Het is veel te veel cardio en te weinig (zware) krachttraining. Wat je ook verzint, er is uiteindelijk geen alternatief voor de sportschool tenzij je thuis het nodige hebt staan. Maar goed, als je de sportschool niet kan betalen lijkt het me sterk dat je wel een paar honderd euro hebt om spullen voor thuis aan te schaffen.

Spier kweken en afvallen tegelijk gaat ook niet werken, dit is zo goed als onmogelijk. Hoe oud ben je eigenlijk en wat is je lengte en gewicht?
pi_136695039
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Van insanity ga je simpelweg nooit echt gespierd worden. Het is veel te veel cardio en te weinig (zware) krachttraining. Wat je ook verzint, er is uiteindelijk geen alternatief voor de sportschool tenzij je thuis het nodige hebt staan. Maar goed, als je de sportschool niet kan betalen lijkt het me sterk dat je wel een paar honderd euro hebt om spullen voor thuis aan te schaffen.

Spier kweken en afvallen tegelijk gaat ook niet werken, dit is zo goed als onmogelijk. Hoe oud ben je eigenlijk en wat is je lengte en gewicht?
Die paar honderd euro heb je er natuurlijk wel zo uit. Helemaal met 3 man. ;)
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-gietijzer

Dit zou het probleem wel oplossen :)
pi_136695816
Is ook zo, maar in m'n hoofd zie ik drie jongens van 17 voor me die nog thuis wonen. Ik zie een van de moeders al gek opkijken als dit opeens in de logeerkamer wordt neergezet.
pi_136695846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:36 schreef SpamNinja het volgende:
Is ook zo, maar in m'n hoofd zie ik drie jongens van 17 voor me die nog thuis wonen. Ik zie een van de moeders al gek opkijken als dit opeens in de logeerkamer wordt neergezet.
of juist blij, "eindelijk komt hij eens van zijn zolderkamer vandaan en gaat hij bewegen, met zijn vadsige lichaam"
pi_136709294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Die paar honderd euro heb je er natuurlijk wel zo uit. Helemaal met 3 man. ;)
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-gietijzer

[ afbeelding ]

Dit zou het probleem wel oplossen :)
http://www.powercage.nl/
Eerder zoiets.
pi_136846029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef GeschiktX het volgende:
Ik wil met twee a drie andere vrienden gaan sporten om spieren te kweken en af te vallen, maar we willen graag iets anders doen dan naar de sportschool te gaan i.v.m. financiële kwesties. Zijn er hiervoor alternatieven, om dus spieren te kweken en af te vallen met zijn drieën?
Als je nog steeds op zoek bent. Ik zou je http://www.reddit.com/r/bodyweightfitness aanraden. Een volledig forum alleen gericht op fitness die je thuis kan doen.

In het kort, is hier een hele body workout met filmpjes: http://www.fitloop.co/routines/bwf-beginner-routine
Aha.
pi_136846159
Gewoon naar de gym gaan man, fit4free is tientje per maand voor daluren abonnement (moet je voor 5 uur binnen zijn). Dan drink je maar een paar biertjes minder als je het niet kunt betalen, heb je dubbel winst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')