Nee gezellig kun je weglaten. Met gezellig bedoelde ik, dat ik het liever dus met vrienden wil doen dan alleen. Maar het moeten wel serieuze dingen zijn, voor muscles en afvallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef TNA het volgende:
[..]
TS geeft aan dat het gezellig moet zijn.
sportschool, en ''normaal'' is per maand tussen de 15-60 euro.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:10 schreef GeschiktX het volgende:
Toch naar sportschool of zelf spullen aanschaffen? Is een sportschool het geld waard? En hoeveel per maand is een acceptabel bedrag en welk bedrag is goedkoop?
Zelf dingen aanschaffen is aardig prijzig maar dan hoef je niet maandelijks te betalen. De meeste abbo's liggen rond de 20-40 euro inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:10 schreef GeschiktX het volgende:
Toch naar sportschool of zelf spullen aanschaffen? Is een sportschool het geld waard? En hoeveel per maand is een acceptabel bedrag en welk bedrag is goedkoop?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Mubassie het volgende:
Spieren kweken doe je in de sportschool wil je er het maximale uithalen. Maar je voeding is net zo belangrijk.
Afvallen kun je makkelijk thuis doen. Hardlopen, fietsen en ook hier is je voeding weer heel belangrijk.
Spieropbouw en afvallen gaat niet zo goed samen..
basic fit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef aequus het volgende:
[..]
sportschool, en ''normaal'' is per maand tussen de 15-60 euro.
Maar dat verschilt nogal veel per zaak, fit for free en basic ed. zijn allemaal goedkoper maar je krijgt ook minder begeleiding [lees: geen].
Ik zou zeggen dat 20-40 p/m een redelijk bedrag is.
Fit for free en die andere klote sportscholen zou ik zoveel mogelijk vermijden
Wat vindt je van insanity en die p90x?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef JAY-T het volgende:
Vet verliezen en tegelijkertijd spieren opbouwen is echt niet makkelijk en vergt een goed trainings- en voedingsschema. Met wat simpele huis-, tuin-, en keukenalternatieven en gebrekkige kennis ga je dit niet klaarspelen. Ga je eerst flink inlezen, is genoeg over te vinden (zowel op fok als op andere sites) en stel dan een plan op
Van insanity ga je simpelweg nooit echt gespierd worden. Het is veel te veel cardio en te weinig (zware) krachttraining. Wat je ook verzint, er is uiteindelijk geen alternatief voor de sportschool tenzij je thuis het nodige hebt staan. Maar goed, als je de sportschool niet kan betalen lijkt het me sterk dat je wel een paar honderd euro hebt om spullen voor thuis aan te schaffen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:34 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Wat vindt je van insanity en die p90x?
Die paar honderd euro heb je er natuurlijk wel zo uit. Helemaal met 3 man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Van insanity ga je simpelweg nooit echt gespierd worden. Het is veel te veel cardio en te weinig (zware) krachttraining. Wat je ook verzint, er is uiteindelijk geen alternatief voor de sportschool tenzij je thuis het nodige hebt staan. Maar goed, als je de sportschool niet kan betalen lijkt het me sterk dat je wel een paar honderd euro hebt om spullen voor thuis aan te schaffen.
Spier kweken en afvallen tegelijk gaat ook niet werken, dit is zo goed als onmogelijk. Hoe oud ben je eigenlijk en wat is je lengte en gewicht?
of juist blij, "eindelijk komt hij eens van zijn zolderkamer vandaan en gaat hij bewegen, met zijn vadsige lichaam"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:36 schreef SpamNinja het volgende:
Is ook zo, maar in m'n hoofd zie ik drie jongens van 17 voor me die nog thuis wonen. Ik zie een van de moeders al gek opkijken als dit opeens in de logeerkamer wordt neergezet.
http://www.powercage.nl/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die paar honderd euro heb je er natuurlijk wel zo uit. Helemaal met 3 man.
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-gietijzer
[ afbeelding ]
Dit zou het probleem wel oplossen
Als je nog steeds op zoek bent. Ik zou je http://www.reddit.com/r/bodyweightfitness aanraden. Een volledig forum alleen gericht op fitness die je thuis kan doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef GeschiktX het volgende:
Ik wil met twee a drie andere vrienden gaan sporten om spieren te kweken en af te vallen, maar we willen graag iets anders doen dan naar de sportschool te gaan i.v.m. financiële kwesties. Zijn er hiervoor alternatieven, om dus spieren te kweken en af te vallen met zijn drieën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |