SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
Wie dit leest is gek
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef SailingDuck het volgende:
Komop Jimmy, je kan het![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Vuurdoorn het volgende:
Ah, shit, morgen om 10 uur centraal. Zit ik in de auto
Waar staat geschreven dat ze zich niet elke dag van de week mogen vergewissen van wat er in kas is? Maar de meesten vinden het wel best, teveel gedoe, teveel moeite behalve wanneer hun zakcentjes in geding dreigen te komen. Dom Volk, met die Billyboy voorop!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ze op haar ziel getrapt is, maar Billy heeft gelijk in dat er geen transparantie is.
Daar kom ik mijn bed voor uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Vuurdoorn het volgende:
Ah, shit, morgen om 10 uur centraal. Zit ik in de auto
Mijn idee ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fout... Aike is niet het probleem, zij doet haar best. Maar iedereen gaat los tegen Aike nu, en wie blijft nu weer buiten schot?? Die Oliebollenrat...
Helemaal eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar staat geschreven dat ze zich niet elke dag van de week mogen vergewissen van wat er in kas is? Maar de meesten vinden het wel best, teveel gedoe, teveel moeite behalve wanneer hun zakcentjes in geding dreigen te komen. Dom Volk, met die Billyboy voorop!
Niks mis mee?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Dotteke het volgende:
Zo irrie de gesprekken buiten je ziet bijna niets
Aike denkt dat je transparant bent als je je best doet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef beequeen het volgende:
Nee Aike, je bent niet transparant en de G4 al helemaal niet.
pas op je tellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Stroom het volgende:
sodeknetters, je bent een lul volgens Hakim....U heeft oorlog met een oliebollenkoning dus...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha je bent een luk sodoknetter ha ha ha ha
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Stroom het volgende:
sodeknetters, je bent een lul volgens Hakim....U heeft oorlog met een oliebollenkoning dus...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef beequeen het volgende:
Sodeknetters, je bent een oen volgens Hakim.
Nee, Billy wil weer gelijk hebben... En aandacht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef Vuurdoorn het volgende:
Billy alweer in gesprek met Aike, Ze wil niet huilen want dat is haar het allemaal niet waard.
Wat is dit: de nieuwe Billy??
Dat domme volk weet wel Aike en Hakim over de rooie te jagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar staat geschreven dat ze zich niet elke dag van de week mogen vergewissen van wat er in kas is? Maar de meesten vinden het wel best, teveel gedoe, teveel moeite behalve wanneer hun zakcentjes in geding dreigen te komen. Dom Volk, met die Billyboy voorop!
En iemand durfde vanmiddag te beweren dat Huub er niet in zat **quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Huub is ook de lul hoor, want Happie zit te wachten op ene mail en die komt er niet door hahaha
gewoon dr uit tiefen als directeurquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
Nee, niet goedmaken, niet goedmaken, een echte manager haat intens na aangevallen te zijn, kill Aike, Kill Bill
Dat is niet wat ik bedoel met transparantie. Ze zaten allemaal aan tafel en iedereen was ongerust. Beetje raar van Aike om dan gewoon met Paul weg te lopen en ergens anders gaan overleggen, terwijl ze blijkbaar al beslissingen hebben gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ongezien.quote:
OKeeeeee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
De Afrikaanse genen komen boven bij Jim.
Verjaardag naar de klote? 1 groot KNALfeestquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef iBenny het volgende:
Gekkenhuis
- Trekker in de fik
- TransparAike
- Laura die jankt omdat dr verjaardag naar de klote is
nee het woord transparant dat is een trigger voor aikequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef beequeen het volgende:
Nee Aike, je bent niet transparant en de G4 al helemaal niet.
Met dat domme volk valt toch niet te praten. Het is veel beter als Aike de leiding neemt en beslissingen voor hen neemt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef Injetta het volgende:
Sodeknetters je bent een lul!
![]()
![]()
![]()
Hakim heeft wel door dat de regie die expres heeft doorgestuurd.
Als Aike zo van de transparantie is, waarom roept ze nu niet allemaal bij elkaar en legt alles in de groep?
Uiteraard ben ik een lul. Brave jongetjes doen zoiets niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef Injetta het volgende:
Sodeknetters je bent een lul!
![]()
![]()
![]()
Hakim heeft wel door dat de regie die expres heeft doorgestuurd.
Als Aike zo van de transparantie is, waarom roept ze nu niet allemaal bij elkaar en legt alles in de groep?
Mail haar ffquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanass liegt, ik heb niks teruggehad. Er zit ook niks in mijn spamfilter
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
De Afrikaanse genen komen boven bij Jim.
Heel transparant dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Vanass liegt, ik heb niks teruggehad. Er zit ook niks in mijn spamfilter
precies, echt briljante verjaardag. wat een kadootjes!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Vuurdoorn het volgende:
[..]
Verjaardag naar de klote? 1 groot KNALfeest![]()
Ja, dat is wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
Billy gebruikt totaal de verkeerde argumenten. Het komt niet aan bij Aike zo.
Nou ze staat bij mij samen met Hakim en Andrea op een gedeelte 1e plaats hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Capaja het volgende:
niemand mag het billy kwalijk nemen omdat ze genomineerd heeft gestaan
Neeeeeeeee, ik ben pro-Billy sinds vanavondquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Burner82 het volgende:
De grote IK-Billy show.... VAL KAPOT, aub.
Precies, want dat vinden we wel lekker makkelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Lekker dom kraaltjes rijgen en verjaardag vieren
voor ons streamersquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
precies, echt briljante verjaardag. wat een kadootjes!
Ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Morgen tijdens Centraal stemt iedereen overal weer mee in
quote:
Jammer man. Echt jammer dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sorrie maar die maken alles kapot, als ze maar geen honger hebben.
Ja, want verder is het zonder meer wel eens goed dat Aike op haar falende management wordt gewezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje jammer.
Hahahha.... met een gemiddelde score van een 4quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Stroom het volgende:
Dus datquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel met transparantie. Ze zaten allemaal aan tafel en iedereen was ongerust. Beetje raar van Aike om dan gewoon met Paul weg te lopen en ergens anders gaan overleggen, terwijl ze blijkbaar al beslissingen hebben gemaakt.
Heeft er toch ooit iets met Lau geknald.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Vuurdoorn het volgende:
[..]
Verjaardag naar de klote? 1 groot KNALfeest![]()
neuh ik moet plassen maar knijp ook afquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Capaja het volgende:
* Capaja heeft vreselijke dorst, is de kust veilig, kan ik even iets inschenken ?
Rot opquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Capaja het volgende:
* Capaja heeft vreselijke dorst, is de kust veilig, kan ik even iets inschenken ?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Flow3r het volgende:
Ahhhh, Aike krijgt nooooit de ruimte om eventjes met mensen alleen te praten
Je (her)kent zequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, want dat vinden we wel lekker makkelijk.
Oh, je kijkt mee. Dan is ongezien niet op zijn plaats.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Copycat het volgende:
Wat een jankkut.
Je mag niet zeggen dat ik niet transparant behehen!11!!
Klein jankkind.
Thnx, maar elke belediging van Happie is een compliment voor mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sodeknetters, niet naar Hakim luisteren, je bent een eindbaas!
Ze is wel degene die het minst door emotie geleid wordt.. en dan komt Billy schreeuwen: IK WIL ERBIJ!!!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat Aikut het woord objectief in haar gore bek durft te nemen!
Ze valt door de mand en gaat meteen janken.
Juist.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Dat is niet wat ik bedoel met transparantie. Ze zaten allemaal aan tafel en iedereen was ongerust. Beetje raar van Aike om dan gewoon met Paul weg te lopen en ergens anders gaan overleggen, terwijl ze blijkbaar al beslissingen hebben gemaakt.
Billy heeft op dit moment groot gelijk. (krijg het bijna mijn strot niet uit). Ik mag toch ergens bij zijn? Je staat toch niet boven mij?quote:
Gewoon omdat het kan!?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Olga het volgende:
Wat is er leuk aan een trekker in de fik te steken?
en marokanen die liegenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Getto-negers die auto's in de fik steken om een statement te maken
Uhhhquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat is de juiste instelling.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thnx, maar elke belediging van Happie is een compliment voor mij.
:Hquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Heeft er toch ooit iets met Lau geknald.
Ja dat is bijna eng hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
hahahaha bil zegt zulke ware dingen voor deze keer
En dat voelt ze.quote:
dat ghetto negers heeft er volgens jou alles mee te makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Hobby het volgende:
tjeetje wat een ellende .Bil jij bent de baas!
Heb jij wel eens geprobeerd om een serieus overleg te voeren met een stelletje kakelende kippen aan tafel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alsof ze een schakelaar om heeft gezet dat ze opeens super effectief is. Ik vind het AWESOME!.quote:
Tja hij heeft geen hersenen, hij heeft een oliebol.quote:
Echt niet. Billy vind: IK BEN BILLY EN JIJ MOET ME SNAPPEN!!!!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Soury het volgende:
Kan Aike dat board er niet bij halen. Met pijlen op Bil
Het was ordinair damage control..quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geprobeerd om een serieus overleg te voeren met een stelletje kakelende kippen aan tafel.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geprobeerd om een serieus overleg te voeren met een stelletje kakelende kippen aan tafel.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
Nee hè. Kan Vanessa niet gewoon even naar bed gaan ofzo? Haar tranen zijn niet interessant.
wat Billy al zei, je staat toch niet boven mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef ericahysterica het volgende:
aike dat meisje leeft in een wereld echt...(aike
dat is dus aike
superarrobitch
Donequote:
Aike heeft echt heel veel respect voor haar medemens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Capaja het volgende:
hakim word wakker en er is een bom ontploft
kim steekt de trekker in de fik
zei aan het janken
zei boos !
aike komt erbij : dat meisje leeft in een wereld he echt sjongejonge die wereld moeten wij begrijpen
Was toch al niet gezelligquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Ze mogen Lau's verjaardag morgen wel overdoen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Klapskaats het volgende:
Vanas komt er nu achter dat ze echt niet kan koken, das idd wel om te janken, of zou het wat anders zijn?
Betalen we zijn entree met zijn allen, en zakgeld mee voor een "Billy Original"quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Urb het volgende:
IK ben er voor om Sodeknetters naar dat vrijgezellebal te sturen volgende week. Wie stemt er voor?????????
dit is te fel denk ik om doorgelaten te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Done
Nu hoor ik ook al op de streams dat ik via de mail antwoord van u gehad zou heben.
Houden die leugens dan nooit op?
Ik heb geen antwoord gehad, in mijn spamfilter zit ook niets.
Leugens dus!
Met iets minder vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Done
Nu hoor ik ook al op de streams dat ik via de mail antwoord van u gehad zou heben.
Leugens dus!
Dat is wel opmerkelijk ja. Al moet ik zeggen dat toen Billy daar in die slaapkamer alles omdraaide nadat ze super onbeschoft middenin een gesprek binnenviel, Aike aanvankelijk nog heel rustig bleef.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat domme volk weet wel Aike en Hakim over de rooie te jagen.![]()
Nee, echt zwak. Ze schreeuwt er overheen om gelijk te krijgen. ze geeft aike gelijk, maar dan toch.. Het is HOE aike het zei .. aike legt het uit....en Billy weer over de zeik... Billy is gewoon over de zeikquote:
simpel verhaal dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef ericahysterica het volgende:
vanas heeft dezelfde intuitie als bill
Die heeft me echt verbaasd vanavond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy die eindelijk het woord leuk niet gebruikt. Heerlijk! Moet ze meer doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Betalen we zijn entree met zijn allen, en zakje wiet mee voor een "Billy Original"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa moet minder zuipen en zich niet altijd als slachtoffer opstellen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
'Bah bah, wat ben ik een kutwijf' Dat ben je inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch zo? Vanessa is totaal irrelevant.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Done
Leugens dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanessa weet dat het geld op is, de rest freubelt verderquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk ja. Al moet ik zeggen dat toen Billy daar in die slaapkamer alles hoorde omdraaien nadat ze super onbeschoft middenin een gesprek binnenviel, Aike aanvankelijk nog heel rustig bleef.
Billy kaartte op zich een terecht thema aan, maar op een misplaatst moment, met een verkeerde aanleiding en op een horkerige manier.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk ja. Al moet ik zeggen dat toen Billy daar in die slaapkamer alles hoorde omdraaien nadat ze super onbeschoft middenin een gesprek binnenviel, Aike aanvankelijk nog heel rustig bleef.
Billy kaartte op zich een terecht thema aan, maar op een misplaatst moment, met een verkeerde aanleiding en op een horkerige manier.
Ik doe meequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Betalen we zijn entree met zijn allen, en zakgeld mee voor een "Billy Original"
Heb ik daar ook nog wat over te zeggen? Zal wel niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Urb het volgende:
IK ben er voor om Sodeknetters naar dat vrijgezellebal te sturen volgende week. Wie stemt er voor?????????
misschien was het wel jouw mail niet en waren er meer afzeggersquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Done
Leugens dus!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Britan het volgende:
Gaat de tractor wel of niet vannacht in de fik hahahaha die Jimmy ben benieuwd
Er is een bekend hellemonds motto "Na friet, hamburgers en slaajj krijg je veul lawaai!"quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Persefoneia het volgende:
Die hamburgers zijn zwaar op de maag gaan liggen als ik het allemaal zo hoor
Ik.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef Britan het volgende:
[..]
misschien was het wel jouw mail niet en waren er meer afzeggers![]()
![]()
PAul heeft de meel letterlijk voorgelezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef Britan het volgende:
[..]
misschien was het wel jouw mail niet en waren er meer afzeggers![]()
![]()
Iig zijn schuld-eissers stinken daar ook niet meer in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Dotteke het volgende:
Paul probeert zo goed wat krom is recht te lullen he
Jimmy is een man van zijn woord, wat hij zegt maakt ie waar hoe lang het ook duurtquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:40 schreef Britan het volgende:
Gaat de tractor wel of niet vannacht in de fik hahahaha die Jimmy ben benieuwd
diesel brandt niet zo snelquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Jimmy zoekt de diesel.
![]()
Ahhhh, Aike staat keihard te lachen.
Mogen ze morgen wel opletten als ze de kippen eten gaan geven en drinken, dat ze ze niet in de hens zetten. Gegrilde kip is lekker, maar geblakerde kip minder.quote:
Ze zijn nog lang niet jarigquote:
Mwah, eerder doortastend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef ericahysterica het volgende:
aike dat meisje leeft in een wereld echt...(aike
dat is dus aike
superarrobitch
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik voel me bijna jarig met zo een stream
Maar als ie brand dan is het bijna niet uit te krijgen, alleen met proffesionele blusmiddelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
diesel brandt niet zo snel
AAAAArrrggghhhquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Betalen we zijn entree met zijn allen, en zakgeld mee voor een "Billy Original"
Gelukkig ben je totaal niet gekleurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef rokkutsaains het volgende:
Leuke discussie nu tussen Billy en Aike.
Het staat inmiddels 5-1 voor Billy.
Het enige wat Aike moet doen, is Billy gelijk geven.
Dat ze neerbuigend deed en een beetje bijterig en hautain.
Billy wil gewoon - en terecht - even sorry horen.
Even los daarvan: uiteraard is Billy niet de snuggerste, maar hier wint ze het heel duidelijk op punten.
goeiequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Er is een bekend hellemonds motto "Na friet, hamburgers en slaajj krijg je veul lawaai!"
Billy wordt leip als ze straks doorkrijgt dat de rest pal achter Aike is gaan staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef rokkutsaains het volgende:
Even los daarvan: uiteraard is Billy niet de snuggerste, maar hier wint ze het heel duidelijk op punten.
Die punten kan ze niet eens bij elkaar optellen, die domme vogelverschrikker met aids.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef rokkutsaains het volgende:
Jouw mening ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig ben je totaal niet gekleurd
Denk -helaas- dat de lol inderdaad wel een beetje over is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dit is te fel denk ik om doorgelaten te worden
12 stemmen volgens Paul.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Het MT staat weer te promoten dat Billy eruit moet, lafbekken!
al lang moderator?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die punten kan ze niet eens bij elkaar optellen, die domme vogelverschrikker met aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |