Je weet dat je ook kan opslaan, zodat je de volgende avond verder kan gaan?quote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik speel ook altijd maar een avond ofzo, laatst begon ik een keer in de middag Ontdekte ik dat er na jaren boorplatformen komen.
En ik heb pas net ontdekt dat industrie afneemt als je er te weinig op haalt. Ik dacht gewoon dat bronnen na een tijdje op waren.
Landscape knop in toolbar, en dan de place sign tool.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
Btw hoe laat je boodschappen op locaties achter in OpenTTD?in multiplayer?
aan Hollands.inc : "Ik heb de brug bij je kruispunt verplaatst en er een tunnel iets verderop van gemaakt zodat het niet in de weg zit."
ah okay, thx!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Landscape knop in toolbar, en dan de place sign tool.
(of uit het menu wat komt als je je muisknop ingedrukt houd op de landscape knop 'place sign' kiezen)
[ link | afbeelding ]
Dat weet ik niet zeker, maar je kunt wel de weergave van (alle) signs aan/uit zetten door in het options menu 'display signs' (?) aan of uit te vinken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah okay, thx!.
Kan iedereen ze weghalen of moet je dat zelf doen? want om de hele tijd signs te hebben lijkt me irri.
Iedereen kan een sign verwijderen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah okay, thx!.
Kan iedereen ze weghalen of moet je dat zelf doen? want om de hele tijd signs te hebben lijkt me irri.
Al ben ik maar 1 stem we zitten op het jaar 2570quote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Bart het volgende:
Die kan ik binnenkort wel weer eens resetten ja.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:25 schreef mickeyD het volgende:
altijd op een dijkje bouwen
daar zijn we hollanders voor he hahaha
Stem 2 hierquote:Op woensdag 9 april 2014 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Al ben ik maar 1 stem we zitten op het jaar 2570
Oke. Het bedrijf heet Bartpetat dus vandaar de verwarring.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:11 schreef JTT het volgende:
Heb net een paar dagen geleden ontdekt dat er in geavanceerde instellingen een nieuw deel vrachtdistributie is.
Echter de opties noch de beschrijving zijn onbegrijpelijk.
Kan (n)iemand mij (dan) uitleggen wat dit voor functies zijn en wat ze doen?
quote:Op maandag 14 april 2014 18:47 schreef JTT het volgende:
[..]
Die is heel duidelijk ja![]()
[ afbeelding ]
Kan jij me vertellen wat hier precies wordt bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |