Interessante docu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Sassie het volgende:
Oude Zembla-docu uit 1997: 'Bij de dood van een gabber' http://zembla.incontxt.nl/seizoenen/1997/afleveringen/27-02-1997
Sfeerbeelden uit 1997 en het tragische verhaal van een 19-jarige gabber die op 1 jan 1997 overleed op 'n feest in de Energiehal.
Ik zou teruggaan en kijken of ze er nog liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 05:05 schreef Sc0tTy het volgende:
Neeeeee... Oordoppen verloren bij IntersectionBuiten voor 't instappen van de Taxi
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Sc0tTy het volgende:
Vanavond nog mensen naar Intersection ?
Geez dat is wel ernstig.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Waren op maat doppen van +-180E (incl verzekering), die ga ik morgen ff contacten.
Mjah heb ze buiten verloren en weet niet waar. Heb een stuk terug gelopen maar niks gezien.
Als 't goed is moet de verzekering 't dekken. Baal alleen dat ik ze dus voor 't volgende feest zeer waarschijnlijk niet heb.
Feest was top alleen ben vroeg weg gegaan. Ik wou 't niet te laat maken, zware week voor de boeg. Helaas door 't verlies van de doppen en 't zoeken is 't juist nog later geworden
Ja ik heb je hier nog nooit eerder gezien, vandaarquote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef Luukkk het volgende:
[..]
Paar weekjes geleden geregistreerd hiero, so I quess so
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja ik heb je hier nog nooit eerder gezien, vandaar
Eergister.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Hier nog een fimjpe van gister
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151972870327817
Wat een held blijft 't ook
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:40 schreef MrEazy het volgende:
Nog mensen die 1 maart naar Frenchcore S.V.P. gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Inb4 gehuil over frenchcore overigens)Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
quote:Op woensdag 19 februari 2014 03:21 schreef N22 het volgende:
[..]Ben je nu boos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Inb4 gehuil over frenchcore overigens)
[..]Ik! Beide dagen overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Inb4 gehuil over frenchcore overigens)
quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:40 schreef MrEazy het volgende:
Nog mensen die 1 maart naar Frenchcore S.V.P. gaan?
[..]Frenchcore is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Inb4 gehuil over frenchcore overigens)
Kaleidoscopiklimax
Jij bent ook kut.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef MrEazy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gelukkig hebben ze ook een Hardcore/Terrorzaal
(PS: Je bent zelf kut)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |