abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136677126
Wellicht een domme vraag, maar ik kom er echt niet uit met google..

als je deze wastafel hebt.. wat voor clickwaste heb je dan nodig? een met, of zonder afvoer? (je kunt die dingen kopen en dan staat er op 'met afvoer' of 'zonder afvoer'. Wat bedoelen ze met afvoer?

oja, de met afvoer is ook langer dan zonder afvoer. maakt dat nog uit?

pi_136677966
Dat doosie, dat is je afvoer... je sifon.

Een click-waste is het "putje" en een moderne variant. Die duw je in, en dan sluit hij. Duw je hem weer in, open.

Geen stangetjes meer dus.

Dit dus:
Laat die handjes wapperen!
pi_136686359
Je hebt de uitvoering met afvoer nodig. Met afvoer wordt hier de overloop van je wastafel bedoeld.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_136776152
ah dankje CVboer! uiteindelijk dachten wij dit ook al, dus we hebben de 'zonder overloop' maar weer teruggebracht.
pi_136776216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:18 schreef Gieliovd het volgende:
Dat doosie, dat is je afvoer... je sifon.

Een click-waste is het "putje" en een moderne variant. Die duw je in, en dan sluit hij. Duw je hem weer in, open.

Geen stangetjes meer dus.

Dit dus:
[ afbeelding ]
ik weet wel wat een waste is, en wat een click waste is ook, (en dat in die doos een sifon zit wist ik ook ;-) ), maar we wisten niet welke waste we moesten hebben.. maar het probleem is al opgelost geloof ik.
pi_136779804
Solly hoor ;)
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')