of 3 een compliment en niet serieus als kritiek bedoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Mr.R. het volgende:
Contact gebeurd veelal via WhatsApp als ik haar niet zie, altijd super gezellig en de gesprekken verlopen vloeiend en zijn altijd erg prettig. Gisteravond kreeg ik tijdens een van de vele gesprekken ineens tussendoor een berichtje waarin stond dat ik volgens haar moeder te lief ben voor haar. Dit kan op 2 manieren worden opgevat:
1. Iemand die te lief is past niet bij je.
2. Je verdiend zo een lief iemand niet.
Ja. Zo simpel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef Mr.R. het volgende:
Dus gewoon een dagje wachten en als het doorgaat op deze manier haar er morgen over aanspreken?
Dat zou jij eventueel kunnen proberen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Mr.R. het volgende:
Vraag tussendoor:
Moet ik mezelf in de tussentijd ook wat afzijdig houden en niet teveel contact zoeken --> haar het initiatief laten nemen?
Ja dat is sowieso wel een goed idee ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Mr.R. het volgende:
Vraag tussendoor:
Moet ik mezelf in de tussentijd ook wat afzijdig houden en niet teveel contact zoeken --> haar het initiatief laten nemen?
je hoeft niet elke minuut van het uur een berichtje te sturenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Mr.R. het volgende:
Vraag tussendoor:
Waarom doe je dan alsof het zo'n moeite is om gewoon even vanavond niks te sturen (behalve reageren op haar berichten)?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Mr.R. het volgende:
Ik denk dat er iets fout wordt begrepen, ik heb 1 maal erom gevraagd wat haar moeder zei, en heb vandaag nog geen 5 berichtjes gestuurd naar haar...
Waarschijnlijk heeft hij net als ik het stalkers-gen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het zo'n moeite is om gewoon even vanavond niks te sturen (behalve reageren op haar berichten)?
Dit en dat hij gaat over-analyserenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij net als ik het stalkers-gen.
Nee dat is ook niet het probleem, het gaat me on de plotselinge verandering in haar gedrag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het zo'n moeite is om gewoon even vanavond niks te sturen (behalve reageren op haar berichten)?
Ik reageerde ook meer op je vraag over wat je nu verder moest doen met berichten sturen. Je had al besloten om het morgen aan haar te vragen/het morgen te peilen. Dus als je nu gewoon niks naar haar stuurt, dan is dat toch prima?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Mr.R. het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet het probleem, het gaat me on de plotselinge verandering in haar gedrag.
Om een heel plat voorbeeld te geven:
Als ik vóór vandaag een half uur niks zou zeggen dan zou ze me meteen berichtjes sturen met wat ben je aan het doen of waarom zeg je niks.
Als ik iets zou zeggen zou ze meteen reageren van ooeeh dat zou ik samen met jou willen doen etc, in ieder geval altijd het samen zijn idee.
En van de ene op de andere dag is dat gedrag veranderd in 'niks sturen en het liefst alleen reageren met een ja of nee'
Verwijder haar anders uit je telefoon. Hoef je ook niet meer naar die status op de app te kijken. Ga iets leuks doen. Met bier en/of vrienden. Even de focus verzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Mr.R. het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet het probleem, het gaat me on de plotselinge verandering in haar gedrag.
Om een heel plat voorbeeld te geven:
Als ik vóór vandaag een half uur niks zou zeggen dan zou ze me meteen berichtjes sturen met wat ben je aan het doen of waarom zeg je niks.
Als ik iets zou zeggen zou ze meteen reageren van ooeeh dat zou ik samen met jou willen doen etc, in ieder geval altijd het samen zijn idee.
En van de ene op de andere dag is dat gedrag veranderd in 'niks sturen en het liefst alleen reageren met een ja of nee'
dat vind ik een best opvallende zegswijze...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Mr.R. het volgende:
Vanaf dat moment is het me opgevallen dat ze kortaf is ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |