SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
geen idee meer, zou zomaar kunnen, nee effe zonder gekkigheid, ik heb er vandaag ongeveer 40 geopendquote:![]()
Coins, ben 200k armer geworden maar nu met Suarez en Skrtel gaat het weer goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
Van je coins gekocht, of van de fifa points?![]()
Geen idee. Als hij haar doet heb ik respect voor hem in ieder geval. Voor haar ook een vooruitgang na die Sascha Visser kneus.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://showvandaag.nl/hockeyster-ellen-hoog-heeft-nieuw-vriendje/quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Als hij haar doet heb ik respect voor hem in ieder geval. Voor haar ook een vooruitgang na die Sascha Visser kneus.
Helaas voor deze knul dan![]()
Oud-voetballer..is hij überhaupt prof geweest?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef Freire het volgende:
[..]
http://showvandaag.nl/hockeyster-ellen-hoog-heeft-nieuw-vriendje/
Helaas voor deze knul dan
edit: lol, heeft alleen Topklasse gespeeld als hoogste niveau zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook al gaan ze alleen al op de foto met haar, is het al iets om jaloers op te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oud-voetballer..is hij überhaupt prof geweest?
edit: lol, heeft alleen Topklasse gespeeld als hoogste niveau zie ik![]()
![]()
Haha de 500m shorttrack bij de vrouwen... Een australiaanse tikte in het begin 2 andere onderuit. China krijgt een gouden plak in haar schoot geworpen... Heb je 4 jaar getrained, zie je zo het goud naar de underdog gaan.
Niet zo erg als in Salt Lake 2002 maar toch...
![]()
Een vriend van me staat op de foto met haarquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook al gaan ze alleen al op de foto met haar, is het al iets om jaloers op te wordenik wil ook
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En dan dat ze op twitter zet: wordt vervolgd. Dan is je leven toch af?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Een vriend van me staat op de foto met haarik wil ook
![]()
Ellen High Interracialquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan dat ze op twitter zet: wordt vervolgd. Dan is je leven toch af?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vierkantje (of de xbox variant daarvan) blijft klemmen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:46 schreef Tobi-wan het volgende:
M'n laatste potje ging niet zo goed...
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |