Nadat ook mijn vorige post volledig is weggeedit zie ik ook dat andere users zich er aan storen:
quote:
Op maandag 11 mei 2015 09:19 schreef x3ro het volgende:[..]
Klopt dat dit met het dragen niet zo enorm opvalt(gelukkig). Echter is het, gezien ik 't zelf weet, gewoon een puntje waar ik mij aan stoor

[..]
Mooie navi! Veel draagplezier.
Verder wil ik nog even iets melden met de vraag of andere dit is opgevallen. Dat er pakweg de laatste week enorm veel ge-edit en verwijderd wordt door een niet nader te noemen mod (kijk maar naar wie Skv's posts edit

) Gezien mij beperkte tijd meld ik dit nog wel in het feedback topic, echter vroeg ik mij af of mensen dit ook zo ervaren hebben? Overgrote deel bijvoorbeeld in de discussie van het vorige topic is verwijderd terwijl dit er allemaal behoorlijk netjes nog aan toe ging. In ieder geval geen reden om mensen te bannen of post te verwijderen zonder enige uitleg.. Wanneer je zo erg op je tenen moet gaan lopen dat je bang bent om ook maar nog de discussie aan te gaan, dan is men in mijn ogen niet goed bezig en ben ik, mocht dat zo blijven ook snel klaar met dit topic.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.