Maar TS wil een 42" op een uitschuifbare arm.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Peder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebruiken met zoveel mogelijk tegelijk!
Hangt thuis ook een TV mee aan een gipswandje!
Die zijn toch niet voor een gipswand maar voor in cellenbeton?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:56 schreef Peder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebruiken met zoveel mogelijk tegelijk!
Hangt thuis ook een TV mee aan een gipswandje!
Nee die zijn voor gips maar echt waardeloos. Je zal de muur moeten verstevigen door er een grote plaat hout op te schroeven (dus niet erachter). Hiermee verdeel je de krachten. Probeer uit te vogelen waar de staanders achter het gips zitten en zorg er minimaal voor dat het hout op een van de staanders valt. Vastzetten met goede hollewandpluggen en daarna de beugel met parkers direct op het hout.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die zijn toch niet voor een gipswand maar voor in cellenbeton?
Hoezo niet erachter? Als je de kans hebt om dit te doen is het verreweg de mooiste oplossing.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Diemux het volgende:
[..]
Nee die zijn voor gips maar echt waardeloos. Je zal de muur moeten verstevigen door er een grote plaat hout op te schroeven (dus niet erachter). Hiermee verdeel je de krachten. Probeer uit te vogelen waar de staanders achter het gips zitten en zorg er minimaal voor dat het hout op een van de staanders valt. Vastzetten met goede hollewandpluggen en daarna de beugel met parkers direct op het hout.
Ik zou een multiplex plaat nemen van een mm. of 12.
Zoiets heb ik ook in onze badkamer. Ik heb wastafelblok en kastjes via lange schroeven in de stenen muur erachter bevestigd.quote:
Inderdaad de simpelste manier om een 42" aan een arm op de grond te laten kletteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:04 schreef FF_Serieus het volgende:
Gebruik hollewandpluggen, simpel en vertrouwd.
Als je goede metalen spreidpluggen neemt, zal er echt niks gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad de simpelste manier om een 42" aan een arm op de grond te laten kletteren.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad de simpelste manier om een 42" aan een arm op de grond te laten kletteren.
Het blijft aan de achterkant van het gips gaan om punt belasting en die is bij een 14KG TV die ook nog op een uitschuifbaar arm zit en dus niet stabiel maar beweeglijk is gewoon te groot bij enkele gipsplaten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef FF_Serieus het volgende:
[..]
Als je goede metalen spreidpluggen neemt, zal er echt niks gebeuren.
Omdat erachter niet mogelijk is voor TS....quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoezo niet erachter? Als je de kans hebt om dit te doen is het verreweg de mooiste oplossing.
Waarom niet? Heb ik hem hier nergens horen zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:50 schreef Diemux het volgende:
Het is wel gewoon mogelijk, ik installeer jaarlijks zo'n 150 televisies waarvan een deel aan hollewand/gipswand. Het belangrijkste is om de krachten te verdelen, dit kan je dus doen met een plaat hout tussen gipswand en beugel. Probeer wel deze plaat te monteren aan skelet van de hollewand.
[..]
Omdat erachter niet mogelijk is voor TS....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |