abonnement Unibet Coolblue
pi_136664646
Hi allemaal,

Ik studeer op dit moment Rechten aan de universiteit in Leiden, zit nu in het tweede jaar en gaat helemaal super met de opleiding! Alleen 1 ding:

Ik houd echt van tattoo's! Ik vind ze mooi, sexy, stoer en veel mensen in mijn omgeving (familie) hebben ze.

Ik heb nog geen tatoo's zelf, maar wil er binnenkort 1 op mijn pols (een kleintje, bestaande uit 2 letters met grote betekenis, ongeveer 2 cm groot). Is dit aan te raden voor in mijn toekomstige werkveld? Ik ken verder GEEN kennissen/vrienden/familie in dit werkveld die WEL een tattoo hebben..

Wat denken jullie? Doen of niet doen?
live life with no regrets!
pi_136664740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef yennasek22 het volgende:
Hi allemaal,

Ik studeer op dit moment Rechten aan de universiteit in Leiden, zit nu in het tweede jaar en gaat helemaal super met de opleiding! Alleen 1 ding:

Ik houd echt van tattoo's! Ik vind ze mooi, sexy, stoer en veel mensen in mijn omgeving (familie) hebben ze.

Ik heb nog geen tatoo's zelf, maar wil er binnenkort 1 op mijn pols (een kleintje, bestaande uit 2 letters met grote betekenis, ongeveer 2 cm groot). Is dit aan te raden voor in mijn toekomstige werkveld? Ik ken verder GEEN kennissen/vrienden/familie in dit werkveld die WEL een tattoo hebben..

Wat denken jullie? Doen of niet doen?
waarom het risico lopen
pi_136664887
Als jij de advocatuur in wil dan lijkt me dat niet de beste keuze, echter is het wel zo dat je natuurlijk ten alle tijden een representatieve look hebt, met bijbehorende kleding, die meestal lange mouwen hebben.

Tja, moet je zelf weten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136664955
Ik vind het persoonlijk ordinair en als ik moest kiezen tussen twee min of meer dezelfde mensen waarvan er één een tattoo heeft zou ik voor de andere gaan, maar goed wie ben ik.