Dat dacht ik ook, maar de meeste details ben ik al weer vergeten. Zal wel later dit seizoen gebeuren, waarna Arya tijdens S5 in Braavos opduikt.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:15 schreef BasvB het volgende:
Hoort de Hound niet zwaar gewond te raken in dit laatste gevecht? Daarna laat No One hem toch in de steeek om naar Braavos te gaan
Lijkt mij dat ze daar een hele aflevering aan toewijden en we hebben dusver nog geen Stannis, Bran of Theon gezien. Aflevering 2 heet wel 'The Lion and the Rose' dus wie weet. Zou wel jammer zijn aangezien hij in de eerste aflevering vrij weinig tekst had.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Snowbells het volgende:
Zal de purple wedding maandag gebeuren?
Ik denk het wel eigenlijk. De Red Wedding nam ook niet de hele episode in beslag, waardoor mensen niet het idee kregen dat er echt iets bijzonders ging gebeuren wb de bruiloft. Tot het eindequote:Op woensdag 9 april 2014 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze daar een hele aflevering aan toewijden en we hebben dusver nog geen Stannis, Bran of Theon gezien. Aflevering 2 heet wel 'The Lion and the Rose' dus wie weet. Zou wel jammer zijn aangezien hij in de eerste aflevering vrij weinig tekst had.
Klopt ja. Lijkt me dat Arya een van deze afleveringen nog zal vertrekken. Waar The Hound dan nog gewond moet raken is nog even de vraag.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. De Red Wedding nam ook niet de hele episode in beslag, waardoor mensen niet het idee kregen dat er echt iets bijzonders ging gebeuren wb de bruiloft. Tot het einde
Vraag me wel af wat Arya nog allemaal gaat doen dit seizoen, in het boek werd The Hound toch gewond in dat gevecht, liet Arya hem ergens liggen en nam daarna letterlijk de boot?
Niet dat Bran meer een grote rol heeft gehad in de boeken nadat hij onder de muur door is gegaan. Maar we gaan zien, ik heb zoveel zin in de bruiloftquote:Op woensdag 9 april 2014 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze daar een hele aflevering aan toewijden en we hebben dusver nog geen Stannis, Bran of Theon gezien. Aflevering 2 heet wel 'The Lion and the Rose' dus wie weet. Zou wel jammer zijn aangezien hij in de eerste aflevering vrij weinig tekst had.
Vraag me echt af hoe ze zijn verhaallijn gaan rekken idd... Geloof ik was Leaf ook al gecast, dus we krijgen al delen van zijn boek 5-verhaallijn te zien in dit seizoen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet dat Bran meer een grote rol heeft gehad in de boeken nadat hij onder de muur door is gegaan. Maar we gaan zien, ik heb zoveel zin in de bruiloft
Als ik de preview mag geloven wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Snowbells het volgende:
Zal de purple wedding maandag gebeuren?
Je moet geen aannames gaan doen hoor in dat andere topic.. Over het exploderende internet volgende week. Het feit dat je erbij vermeld dat je een boeklezer bent is al een spoiler opzich danquote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Als ik de preview mag geloven wel.
Ik moet zeggen dat ik bij de intro van Ep1 van de week best kippenvel kreeg toen hij dat zwaard van Ned Stark om liet smelten en zo, met die muziek van The Rains of Castamere op de achtergrond.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef ems. het volgende:
Ik wil Tywin niet verliezenIn de boeken excuseer je hem relatief snel maar gezien het grote aandeel dat de serie (terecht!) aan hem heeft besteed zal de pil hier extra bitter zijn. Geweldige dude die Dance. Wat mij betreft de grootste casting-voltreffer van de serie.
Misschien nog veel met die zwarthand? Meer avontuur? WAnt in het boek is het vooral Jojen die het moeilijk heeft en Bran die eigenlijk Asha wel wil doen maar veel te jong isquote:Op woensdag 9 april 2014 20:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe ze zijn verhaallijn gaan rekken idd... Geloof ik was Leaf ook al gecast, dus we krijgen al delen van zijn boek 5-verhaallijn te zien in dit seizoen.
Bran en Asha kennen elkaar niet hoor; je bedoelt Meera denk ikquote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien nog veel met die zwarthand? Meer avontuur? WAnt in het boek is het vooral Jojen die het moeilijk heeft en Bran die eigenlijk Asha wel wil doen maar veel te jong is
Ik met namen. Genius.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bran en Asha kennen elkaar niet hoor; je bedoelt Meera denk ik
Is Coldhands (Benjen Stark?) gecast dan? Meer avontuur kan wel ja, met bijv Wildlings, de NW deserters bij Crasters hut, etc.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien nog veel met die zwarthand? Meer avontuur? WAnt in het boek is het vooral Jojen die het moeilijk heeft en Bran die eigenlijk Asha wel wil doen maar veel te jong is
Osha is allang opgerot met Rickon toch? Ik bedoel Meera. Bran vindt Meera wel heel interessant volgens mij, maar hij durft niks. En hij kan niks want hij kan niet lopen, is wel zielig.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Gwywen het volgende:
Meera is toch z'n zus? Ik denk dat je Osha bedoelt. Al kan ik me niet voorstellen dat Jojen daar iets in ziet.
Ja geen ideequote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is Coldhands (Benjen Stark?) gecast dan? Meer avontuur kan wel ja, met bijv Wildlings, de NW deserters bij Crasters hut, etc.
Bran wil trouwens Meera doen, Asha die zit een stukje verderop
Ow ik dacht dat iemand zei dat Jojen op Meera zat te loerenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Osha is allang opgerot met Rickon toch? Ik bedoel Meera. Bran vindt Meera wel heel interessant volgens mij, maar hij durft niks. En hij kan niks want hij kan niet lopen, is wel zielig.
[..]
Ja geen ideeZou het Benjen zijn? Zou wel een hoop verklaren
Denk niet dat Bran hem perse herkend hoeft te hebben als het Benjen was... Benjen zat immers op de Muur of op patrol daarbuiten, hij kwam slechts heel af en toe naar Winterfell.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat iemand zei dat Jojen op Meera zat te loeren![]()
Ik weet niet of Benjen en Coldhands dezelfde zijn. Bran zou 'm toch op z'n minst ergens aan moeten herkenen tijdens die ontmoeting. Ik heb het gevoel dat er massaal iemand over het hoofd wordt gezien als kandidaat voor Coldhands. Het is in elk geval iemand die aan de goeie kant staat. Wel vreemd vind ik dat geen enkele Wildling hem ooit heeft genoemd, blijkbaar heeft nooit iemand van hen hem gezien.
Benjen had wel typische Stark-trekken. Maar goed, ik zou het betreffende hoofdstuk nog een keer moeten herlezen om echt zinnige uitspraken te kunnen doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk niet dat Bran hem perse herkend hoeft te hebben als het Benjen was... Benjen zat immers op de Muur of op patrol daarbuiten, hij kwam slechts heel af en toe naar Winterfell.
Vaak genoeg om zijn stoere Night Watch oom te herkennenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Denk niet dat Bran hem perse herkend hoeft te hebben als het Benjen was... Benjen zat immers op de Muur of op patrol daarbuiten, hij kwam slechts heel af en toe naar Winterfell.
Inderdaad ja. De impotentie en het in een boom veranderen helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Osha is allang opgerot met Rickon toch? Ik bedoel Meera. Bran vindt Meera wel heel interessant volgens mij, maar hij durft niks. En hij kan niks want hij kan niet lopen, is wel zielig.
Benjen is denk ik zeker niet Coldhands. Hij schijnt ook niet in de serie te zitten. Coldhands is dus misschien wel interessant voor het bredere verhaal in de boeken maar niet persé instrumentaal aan het verhaal. Aangezien Benjen zeker wel een rol speelt in het eerste seizoen (aflevering) zal zijn eventuele terugkeer belangrijk genoeg zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat iemand zei dat Jojen op Meera zat te loeren![]()
Ik weet niet of Benjen en Coldhands dezelfde zijn. Bran zou 'm toch op z'n minst ergens aan moeten herkenen tijdens die ontmoeting. Ik heb het gevoel dat er massaal iemand over het hoofd wordt gezien als kandidaat voor Coldhands. Het is in elk geval iemand die aan de goeie kant staat. Wel vreemd vind ik dat geen enkele Wildling hem ooit heeft genoemd, blijkbaar heeft nooit iemand van hen hem gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |