Ik heb boek3 bijna uit, heb ik weer niet opgelet?quote:Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Altijd leuk om Unsullied aannames te zien doen die haaks staan op de boeken
Sorry, ik heb je gequote en dan krijg je een melding natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 23:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb boek3 bijna uit, heb ik weer niet opgelet?
Lieve schat, ik zat hier al vóór dat ik aan de boeken begonquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je gequote en dan krijg je een melding natuurlijk
Voor de zekerheid: dit is het spoilertopic voor boeklezers, dus ook verdere boeken. Snel wegwezen als je niet gespoilerd wilt worden dus!
Myrish Swampquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zat hier al vóór dat ik aan de boeken begon![]()
Ik heb Cersei's bio gelezen op Wiki OIAF en ben geen vrouwen tegengekomen, vandaar dat statement. Maar jij kunt me meer vertellen of niet?
Vlees is vlees, seks is seks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb Cersei's bio gelezen op Wiki OIAF en ben geen vrouwen tegengekomen, vandaar dat statement. Maar jij kunt me meer vertellen of niet?
Bij Dany hebben ze die ''sexlessen'' weer uitgebreid in beeld gebracht, in het boek stelde het niet veel voor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vraag me af of ze die scenes erin houden, net als die van Danaerys en Missandei.
Doreah... Pwoehquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bij Dany hebben ze die ''sexlessen'' weer uitgebreid in beeld gebracht, in het boek stelde het niet veel voor.
Oh gelukkig, ik dacht dat ik je per ongeluk dit topic in gelokt hadquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cerseiquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ik je per ongeluk dit topic in gelokt had
Maar (als je toch gespoilerd wilt worden) Cersei gaat het inderdaad aanleggen met een exotische dame, om zich wat mannelijker te kunnen voelen ofzo. (Ik vind Cersei's hoofdstukken altijd heerlijk gestoord lezen, dus ik weet nooit helemaal zeker wat nu haar beweegredenen zijn)
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei
Haar POV begint in boek4 toch? Ik kijk er naar uit
Haha neequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zit ze echt niet al in boek 3? Ik dacht dat ze al heel snel POV's kreeg. Maar zal wel in de war zijn
Misschienquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha neeDan boek4 maar.
Cersei die een vent wil zijnHeeft Jaime dr in de steek gelaten ofzo?
quote:
Oooh dat is alles?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik snap het nooit dat mensen zich willen spoileren, maar mij best
Jaime verlaat King's Landing op een gegeven moment weer idd. En Cersei heeft toch aandacht nodig dan he
Nee beetje jammer dit..quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef RenRen- het volgende:
Cersei vond ik heerlijk lezenMaar ik vind het heel erg jammer dat Jaime al zo vroeg terug is, de woede van Cersei slaat nu eigenlijk helemaal nergens op in de serie.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee beetje jammer dit..
Wou het in het andere topic ook al posten, maar leek me niet handig ivm de verwijzing naar Joffrey.
En dan toch seks met hem hebben voor dat dooie lijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dus ookIk dacht, oh nee. Inhouden.
Maar ik vind het echt jammer, nu is Cersei echt gewoon boos omdat boos, terwijl ze in het boek boos is omdat ze alles verloren is. Dacht ze.
Ik word gewoon hitsig als ik menstrueer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dan toch seks met hem hebben voor dat dooie lijk
GRRM heeft een ziek brein.. een geniale, maar vooral ook ziek..
Aan de andere kant is een complete faalactie wel heel consistent met de Cersei uit de boeken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dus ookIk dacht, oh nee. Inhouden.
Maar ik vind het echt jammer, nu is Cersei echt gewoon boos omdat boos, terwijl ze in het boek boos is omdat ze alles verloren is. Dacht ze.
Dat dacht ik ook, maar de meeste details ben ik al weer vergeten. Zal wel later dit seizoen gebeuren, waarna Arya tijdens S5 in Braavos opduikt.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:15 schreef BasvB het volgende:
Hoort de Hound niet zwaar gewond te raken in dit laatste gevecht? Daarna laat No One hem toch in de steeek om naar Braavos te gaan
Lijkt mij dat ze daar een hele aflevering aan toewijden en we hebben dusver nog geen Stannis, Bran of Theon gezien. Aflevering 2 heet wel 'The Lion and the Rose' dus wie weet. Zou wel jammer zijn aangezien hij in de eerste aflevering vrij weinig tekst had.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Snowbells het volgende:
Zal de purple wedding maandag gebeuren?
Ik denk het wel eigenlijk. De Red Wedding nam ook niet de hele episode in beslag, waardoor mensen niet het idee kregen dat er echt iets bijzonders ging gebeuren wb de bruiloft. Tot het eindequote:Op woensdag 9 april 2014 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze daar een hele aflevering aan toewijden en we hebben dusver nog geen Stannis, Bran of Theon gezien. Aflevering 2 heet wel 'The Lion and the Rose' dus wie weet. Zou wel jammer zijn aangezien hij in de eerste aflevering vrij weinig tekst had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |