Volgens mij komt dat helemaal niet voor in de boekenquote:Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Is Jon nou het zitten in zo'n ijsgevangenis bespaard, of komt dat in het boek later?
Jawel heb het maar even opgezochtquote:Op maandag 7 april 2014 16:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat helemaal niet voor in de boeken
Dan zou dat toch nog moeten komen? Aangezien Jon de wall nog niet verdedigd heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Jawel heb het maar even opgezocht
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Jon_Snow
Using his natural leadership, Jon successfully holds the Wall against overwhelming odds for several days.[29] However, upon the arrival of Alliser Thorne and Janos Slynt to Castle Black, Jon is arrested for his earlier defection and thrown in an ice cell, where he is threatened with execution for his desertion and murder of Qhorin Halfhand.
Zou dit niet in een spoiler moeten?quote:Op maandag 7 april 2014 17:48 schreef Kyubey het volgende:
Ik vond de episode geweldig, jammer dat de Polliverscene minder gedenkwaardig was dan in het boek.
Dit is toch het topic met boekspoilers? Dus alles wat in de boeken is geschreven mag besproken wordenquote:Op maandag 7 april 2014 18:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zou dit niet in een spoiler moeten?![]()
Wat hebben ze met de Thenns gedaan trouwens. Hele concept verpest.![]()
Verder wel een leuke aflevering.
spoiler of wat misschien kan komen in het seizoenquote:Op maandag 7 april 2014 18:32 schreef Kyubey het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wie de Magnar van Thenn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ze niet doodvriezen weet ik ook niet.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
De Thenns waren de wildlings die in een hele noordelijke vallei zaten en brons bewerkten. Ze hebben wetten en overerfelijke leiders (de Magnar dus) en lijken dus meer op kneelers dan op andere wildlings.
Ipv kannibaal wildlings met littekenkoppen.Craster's is beyond the wall?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ze niet doodvriezen weet ik ook niet.
Niet opgelet in de boeken zeker![]()
Ik dacht dat ze net buiten de Wall woonden in een hutje. Aan de goede kantquote:Op maandag 7 april 2014 18:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waar denk je dan dat ze hem tegenkomen? Wanneer ze met zijn driehonderden een bedrijfsuitje naar het zuiden houden en denken: incest en kindermoord, dat is een teambuilding experience?
De Polliver scene waar het over gaat komt toch voor in A Storm of Swords, naar mijn weten is dit boek toch al lang uitgegevenquote:Op maandag 7 april 2014 18:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat geldt ook als dat boek nog niet is uitgegeven?
quote:Op maandag 7 april 2014 19:33 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De Polliver scene waar het over gaat komt toch voor in A Storm of Swords, naar mijn weten is dit boek toch al lang uitgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 18:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Craster's is beyond the wall?
Niet opgelet in de boeken zeker
Eyeopener.quote:Op maandag 7 april 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dit was echt even een wtf-momentje hoor![]()
Wat dom niet..
Ik kan me er moeilijk een voorstelling bij maken, hoe groot alles is.. En hoe ver weg welke stad van de ander is verwijderd.quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Eyeopener.
Ik moet ook altijd even de kaart bestuderen waar wat ligt want er zijn ook zoveel plaatsen. En pak de appendix er ook soms weer bij met de stambomen, want soms vergeet ik wie nou waar bij hoort.
http://en.wikipedia.org/wiki/League_%28unit%29quote:Op maandag 7 april 2014 21:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze hebben het maar over ''leagues'' maar wtf is 1 league??
Holy hellquote:Op maandag 7 april 2014 21:30 schreef BasvB het volgende:
Kijk naar deze map en bedenk dat de wall 482 km breed is
ik neem aan dat de muur 482 km lang is.quote:Op maandag 7 april 2014 21:30 schreef BasvB het volgende:
Kijk naar deze map en bedenk dat de wall 482 km breed is
Volgens mij zit daar wel meer dan een maand tussenquote:Op maandag 7 april 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Holy hell![]()
En dan wordt er in het boek beschreven dat bijvoorbeeld Tyrion ''even'' de Wall bezoekt en een hoofdstuk later weer in King's Landing is.. Te voet/te paard.
Ja maar een máánd om een half continent over te steken??quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar wel meer dan een maand tussen
Daar zitten juist super veel hoofdstukken tussen waarin hij door Catelyn wordt ontvoerd en naar the Vale gaat enzoquote:Op maandag 7 april 2014 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Holy hell![]()
En dan wordt er in het boek beschreven dat bijvoorbeeld Tyrion ''even'' de Wall bezoekt en een hoofdstuk later weer in King's Landing is.. Te voet/te paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |