Denk je dan dat er een bootje achter Shae aangestuurd wordt of dat Bronn liegt tegen Tyrion. Het tweede lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat is too much, Bronn moet gewoon met Lollys trouwen en er klaar mee zijn.
Varys.quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Denk je dan dat er een bootje achter Shae aangestuurd wordt of dat Bronn liegt tegen Tyrion. Het tweede lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.
Bronn heeft het schip toch niet weg zien varen? Varys had haar er gewoon weer vanaf kunnen halen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Denk je dan dat er een bootje achter Shae aangestuurd wordt of dat Bronn liegt tegen Tyrion. Het tweede lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Ben benieuwd of het Amerikaanse publiek het wel aan kan om Tyrion Tywin te zien vermoorden.
Ik zie Varys al halfverdrinkend naar het schip toezwemmenquote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bronn heeft het schip toch niet weg zien varen? Varys had haar er gewoon weer vanaf kunnen halen.
Jawel joh, bij HBO kan dat welquote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze het op het schijtgat doen.
Hoe weet je dat het pas in ep 8 is?quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
In aflevering 8 pas:
"Elia Martell, Princess of Dorne, you raped her. You murdered her. You killed her children"
In al zijn robesquote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zie Varys al halfverdrinkend naar het schip toezwemmen:
'Shae, come back!'
Tof.quote:Op maandag 14 april 2014 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De titel van die aflevering is 'The Mountain and The Red Viper'
Schijtgat? Heb ik wat gemist in het boek?quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk alleen niet dat ze het op het schijtgat doen.
He then takes a crossbow from the wall and finds Tywin in the privy and confronts him about Tysha. Tywin remains belligerent, repeatedly calling her a whore, which Tyrion sees as the final insult; shooting him through his bowels with the crossbow, mortally wounding him. Tywin dies while seated on the privy, his bowles loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body:quote:Op maandag 14 april 2014 18:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Schijtgat? Heb ik wat gemist in het boek?
Zou het niet erg vinden als die niet in de serie terug komt.quote:Op maandag 14 april 2014 18:45 schreef lord_bono het volgende:
"A pair of dwarf jousters enter the throne room atop a dog and a sow and proceed to mock the Starks and Joffrey's Baratheon uncles; Joffrey encourages Tyrion to join them. After Tyrion refuses and embarasses the boy king, Joffrey empties the large royal chalice of wine over his uncle and orders him to be his cupbearer."
Missen we nu ook niet de introductie van Penny?
Wie de fuck is Penny?quote:Op maandag 14 april 2014 18:45 schreef lord_bono het volgende:
"A pair of dwarf jousters enter the throne room atop a dog and a sow and proceed to mock the Starks and Joffrey's Baratheon uncles; Joffrey encourages Tyrion to join them. After Tyrion refuses and embarasses the boy king, Joffrey empties the large royal chalice of wine over his uncle and orders him to be his cupbearer."
Missen we nu ook niet de introductie van Penny?
quote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Warm kitty, soft kitty
Nee even serieus, wie is Penny en waarom zouden we haar moeten missen?
quote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef Kirov het volgende:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Penny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |