Whut?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar's draagdoeken uit. Soort kettingbrief ofzo, maar dan anders. En voor kindjes, en wondertjes.
Mijn zus is zo'n vreselijke. Met van die collagefoto's met veel te veel roze en hartjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn op mijn facebooktijdlijn weer wat mensen die vader/moeder/oom/tante/opa/oma zijn geworden..... En dan al die foto's met daaronder "WAT EEN SCHATJE/MOOIERD/KNAPPERD"![]()
OPEN JE OGEN!
ZE ZIJN LELIJK EN VERFROMMELD!
Nu heb ik toch al niks met die draagdoekenzooi, vind ze (die draagdoekmoeders) om de een of andere reden irritant. Niet dat ik een baby heb, maar al had ik er éénquote:
OMFGquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn op mijn facebooktijdlijn weer wat mensen die vader/moeder/oom/tante/opa/oma zijn geworden..... En dan al die foto's met daaronder "WAT EEN SCHATJE/MOOIERD/KNAPPERD"![]()
OPEN JE OGEN!
ZE ZIJN LELIJK EN VERFROMMELD!
Dan had je hem op marktplaats gezet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu heb ik toch al niks met die draagdoekenzooi, vind ze (die draagdoekmoeders) om de een of andere reden irritant. Niet dat ik een baby heb, maar al had ik er één
Ik moet er idd niet meer aan denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan had je hem op marktplaats gezet.
Ophalen of versturen? Past de baby in een bubbel envelop?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan had je hem op marktplaats gezet.
Goed strak aantrekken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ophalen of versturen? Past de baby in een bubbel envelop?
Als je hard genoeg drukt wel natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krijg je aambeien vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je hard genoeg drukt wel natuurlijk.
Beide, maar als ze het op komen halen krijgen ze er een dvd van de toppers en een kopje koffie bij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
De toppers hebben die dvd zelf niet meer nodig?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide, maar als ze het op komen halen krijgen ze er een dvd van de toppers en een kopje koffie bij.
Die hebben er de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
De toppers hebben die dvd zelf niet meer nodig?
Als je die al niet had van het persenquote:
Boven verwachting goed. Ideaal, perfect en nog meer van dat soort zakenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:53 schreef Barbusse het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe baan tot nu toe trouwens Godt?
Good, goodquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boven verwachting goed. Ideaal, perfect en nog meer van dat soort zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |