AntiKeiserCoinquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
Look who's mining AKC
http://akc.multi-pool.eu/index.php?page=statistics&action=pool
Waar het meestal fout gaat is je username en workername. Wat zijn die en hoe heb je die ingevuld? Geen zorgen, we kunnen daar niks mee. Hou de pass voor jezelf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef thomscon het volgende:
wie kan me helpen? ik krijg de melding: "need to specify atleast one pool server"
ik heb een mooi .bat bestandje aangemaakt met de volgende gegevens:
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://eu.ltcrabbit.com:3333 -u username.workername -p password -w 256 -g 2 --auto-fan --thread-concurrency 18944 --intensity 13
mijn username en password kloppen, wat doe ik verkeerd?
ik gebruik cgminer
Oh sorry. Deze niet gezien. Wat zegt cgminer? Wat zijn je instellingen? Welke coin zit je? En welke pool draai je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef thomscon het volgende:
hmm foutmelding is nu opgelost, maar cgminer crashed vrijwel direct na starten
Cgminer zegt dus dat je thread-concurrency te hoog staat. En dat klopt ook wel. Ik weet niet waar je de instellingen weg hebt maat probeer dit eens:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:10 schreef thomscon het volgende:
dimmak; het volgende heb ik ingevuld (password= WACHTWOORD even weggehaald)
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
.\cgminer-3.7.2-windows\cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://eu.ltcrabbit.com:3333 -u thomscon.arbeider -p WACHTWOORD -w 256 -g 2 --auto-fan --thread-concurrency 18944 --intensity 13
Ik krijg nu in command shell te zien:
-error 61 decrease TC or increase LG
failed to init GPU thread 0, disabling device 0
als ik dan op enter druk crashed cgminer
1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 .\cgminer-3.7.2-windows\cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://eu.ltcrabbit.com:3333 -u thomscon.arbeider -p WACHTWOORD -I 19 -g 1 -w 256 --thread-concurrency 5824 |
72 graden is niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:18 schreef thomscon het volgende:
Ik heb het al opgelost, ik heb de thread concurrency naar 6000 gezet en toen deed die het wel.
Ik merk wel dat mijn videokaart erg snel heet wordt (na enkele minuten al op 72 graden)
Als ik de TC nog verder naar beneden schaal wordt dan de videokaart minder actief gebruikt?= minder heet?
Ook wil ik tijdens het minen nog wel gewoon kunnen browsen en evt. een filmpje kijken, dus dat zal een NOG lagere TC inhouden denk ik? Want op dit moment is me pc te traag om fatsoenlijk de muis te kunnen bewegen. Hoe doen jullie dat? Of hebben jullie een aparte mining rig naast jullie normale pc?
Dan moet ik eerst mijn bitcoins verdriedubbelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/633248/sapphire-r9-290-4gb-gddr5.html
Deze kaarten doen per maand ongeveer 0.8 bitcoin verdienenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn bitcoins verdriedubbelen.
Ben een beetje nieuw nog in de bitcoins en alles, maar het is toch niet meer relevant bitcoins met een GPU te minen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze kaarten doen per maand ongeveer 0.8 bitcoin verdienen.
. Met de oude prijzen dus je investering in bijna één maand eruit zonder de stroomkosten mee te rekenen.
Ga je zelfs meerekenen dat de kaarten waarde blijven vertegenwoordigen... Dan heb je ze wel héél snel terugverdiend.
Yep, dat wordt de nieuwe DOGE man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:46 schreef lipjes het volgende:
Iemand hier die flappycoin aan het minen is ?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=464743.0
Same.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ben de Flappycoin ook maar aan het minen
ik heb er 2 miljoenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ben de Flappycoin ook maar aan het minen
Wat is je hash rate wel niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb er 2 miljoen
naja, bijna
FLAP Account Balance
Confirmed 1961046.9584906
Unconfirmed 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |