Heb vaker jouw commentaar gezien op het melken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:16 schreef Brabopapa het volgende:
Boer John heeft een ding fout gedaan met zijn haast, hij heeft de slang dwars op de koe laten liggen onder het melken, daardoor wordt de koe ongeljk gemolken (de kant van de slang is zwaarder als de slangloze kant, hij moest die slang in de lengteas van de koe houden)
Niet echt..quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb vaker jouw commentaar gezien op het melken.
Jij hebt er echt verstand van he?
Tijd om die koeien te dumpen, nu gaan ze dus nog eerder naar bedquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
7 uur was het voorstel van boer John
Ik zie dat Isabelle en Jimmy nog wel doen, maar voor de rest is dat vast niet haalbaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
7 uur was het voorstel van boer John
Boer Klaver is gisteren even langs gekomen.quote:
Nica moet dat ook wel kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zie dat Isabelle en Jimmy nog wel doen, maar voor de rest is dat vast niet haalbaar
's ochtends is steeds zelfde riedeltje, dus kan mij gestolen wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:42 schreef Brabopapa het volgende:
Het gaat niet alleen om het melken, er moet 's ochtends meer activiteit komen, zonder koeien heb je dat niet, en ligt iedereen tot de middag in bed, of de poortwachters moeten bezoektijden gaan hanteren dat ze in dat kader een ochtend routine gaan krijgen,
Wat zit je dan nog te kijken,,,Maar als het zo de elke ochtend wordt vallen er veel af volgens mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
's ochtends is steeds zelfde riedeltje, dus kan mij gestolen worden
Kijken? hij staat aanquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:46 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Wat zit je dan nog te kijken,,,Maar als het zo de elke ochtend wordt vallen er veel af volgens mij.
Dit is wel ontspannend voor Isa lijkt me...quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar zo is het een stille boel toch?
Ja, het leven begint daar pas als Paul, Hakim en Ruud eruit zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar zo is het een stille boel toch?
Zitten ze daar voor hunzelf of voor ons?quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is wel ontspannend voor Isa lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |