abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136650555
Hallo lezers

Ik heb dringend jullie hulp nodig, want ik word gek.
Ik zit nu in 4atheneum, en ik heb een tijdje terug mee gedaan aan een floorball toernooi tegen andere scholen.
Van onze school was er een jongens en een meisjes team, en ik was de enige uit vwo. De rest was allemaal uit vmbo, en ik kende dus verder ook niemand. Er was 1 meisje, die me direct opviel toen ik haar zag. Ze is echt, echt heel mooi, en ik kon ook best een beetje met haar lachen, maar verder kon ik niet echt in contact met haar komen.
Het probleem is nu dus dat zij in 4vmbo zit, en dus op een ander gebouw. Ik heb 1x in de week les op dat gebouw, en dan hoop ik natuurlijk altijd dat ik haar tegenkom. Ook heeft zij 1x les op mijn gebouw, alleen als ik haar zie ziet zij mij nooit.
Ik heb wel is vaker een meisje ontmoet die ik amper sprak, en waar je dan later van denkt: neeee ik wil haar beter leren kennen.. Maar na een dag of 2 is dat dan meestal wel weer over. Ik had dus gehoopt dat dat nu ook het geval zo zou zijn, maar helaas niet dus. Ik kan haar echt niet uit mn hoofd zetten, en kijk eigenlijk elke dag ff op haar facebook/instagram om alleen maar ff haar hoofd te zien. In mijn hoofd lijkt alles gewoon zo te kloppen... Ik krijg haar er echt niet uit.
Nu kan ik dus moeilijk zomaar op haar afstappen, omdat ik haar hooguit 2x per week zie, en ze altijd anderen om zich heen heeft. Haar tweelingbroer zit bij mij bij Duits, en ik weet niet of ik dit tegen hem moet vertellen, want ik ben bang voor een heel negatief antwoord, en dan zit ik wel de hele tijd met haar broer bij Duits.
Het is echt zo hopeloos en ik weet echt, echt niet wat ik moet doen. Willen jullie me alsjeblieft helpen? Ik houd dit echt niet langer vol...

thanks for reading
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:08:53 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136650623
Vrijdag is de ideale kans. Check haar rooster, koop een bos rozen, en wacht op haar na de laatste les!
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136650649
Vrijdag is de ideale kans. Check haar rooster, koop een bos rozen, en wacht op haar na de laatste les!
Wow opzich best een goed idee! Maar moet ik dan ook nog vragen of ze alleen komt ofzo??
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:18:14 #4
411401 imikethat
pi_136650846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef anoniembuis het volgende:
Wow opzich best een goed idee! Maar moet ik dan ook nog vragen of ze alleen komt ofzo??
Gewoon einde van de gang op haar wachten en zeggen dat je haar al een paar keer hebt gezien en of ze iets leuks met je wilt gaan doen. Hou het simpel en casual.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136650880
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:18 schreef imikethat het volgende:

[..]

Gewoon einde van de gang op haar wachten en zeggen dat je haar al een paar keer hebt gezien en of ze iets leuks met je wilt gaan doen. Hou het simpel en casual.
maar wat als er andere mensen bij haar zijn?
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:21:09 #6
411401 imikethat
pi_136650898
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:19 schreef anoniembuis het volgende:

[..]

maar wat als er andere mensen bij haar zijn?
Als je haar ziet vraag haar of ze even mee wilt lopen. Einde van de gang dat je rustig met haar kan praten. Van te voren wel ff checken of ze geen vriend heeft ;)
pi_136650978
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:21 schreef imikethat het volgende:

[..]

Als je haar ziet vraag haar of ze even mee wilt lopen. Einde van de gang dat je rustig met haar kan praten. Van te voren wel ff checken of ze geen vriend heeft ;)
ik weet zeker dat ze geen vriend heeft, maar het lijkt me niet zo chill om te vragen of ze meeloopt als er anderen bij zijn...
moet ik het anders aan haar tweelingbroer vragen?
pi_136650996
Ts woont in den haag
pi_136651046
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:25 schreef Dumpafval het volgende:
Ts woont in den haag
was het maar waar
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:28:40 #10
411401 imikethat
pi_136651058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:24 schreef anoniembuis het volgende:

[..]

ik weet zeker dat ze geen vriend heeft, maar het lijkt me niet zo chill om te vragen of ze meeloopt als er anderen bij zijn...
moet ik het anders aan haar tweelingbroer vragen?
Als tweelingbroer lijkt het me vrij ongemakkelijk dat iemand zulke vragen over mn zusje stelt ;)
Je moet toch moeite doen als je wilt dat ze je ziet staan. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_136651076
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef imikethat het volgende:

[..]

Als tweelingbroer lijkt het me vrij ongemakkelijk dat iemand zulke vragen over mn zusje stelt ;)
Je moet toch moeite doen als je wilt dat ze je ziet staan. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
ik ben 16, zij 15 of 16
pi_136651200
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef imikethat het volgende:

[..]

zal ik haar anders berichten op fb? ik ben bevriend met haar op facebook
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:36:51 #13
411401 imikethat
pi_136651203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef anoniembuis het volgende:

[..]

ik ben 16, zij 15 of 16
Laat zien dat je ballen hebt. Vrouwen houden van stoere mannen die ze speciaal laat voelen. Ze zal het zeker wel leuk vinden dat je speciaal voor háár zoveel moeite doet.
pi_136654942
Stap er op af! Niets leukers dan een man die op je af stapt... Of loop gewoon heel casual langs en zeg in het voorbijgaan "Hé <naam>! Zin om straks een ijsje/milkshake/zuurstok :') te halen bij <waar dat maar kan>?" En als ze ja zegt dan trakteer je haar op iets lekkers naar keuze en kun je ook een wat 'serieuzer' afspraakje maken.

Via facebook is allemaal lekker veilig en zo, maar je moet haar een beetje voor t blok kunnen zetten en naar mijn idee zijn meisjes altijd wel te porren voor wat lekkers haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')