Hallo lezers
Ik heb dringend jullie hulp nodig, want ik word gek.
Ik zit nu in 4atheneum, en ik heb een tijdje terug mee gedaan aan een floorball toernooi tegen andere scholen.
Van onze school was er een jongens en een meisjes team, en ik was de enige uit vwo. De rest was allemaal uit vmbo, en ik kende dus verder ook niemand. Er was 1 meisje, die me direct opviel toen ik haar zag. Ze is echt, echt heel mooi, en ik kon ook best een beetje met haar lachen, maar verder kon ik niet echt in contact met haar komen.
Het probleem is nu dus dat zij in 4vmbo zit, en dus op een ander gebouw. Ik heb 1x in de week les op dat gebouw, en dan hoop ik natuurlijk altijd dat ik haar tegenkom. Ook heeft zij 1x les op mijn gebouw, alleen als ik haar zie ziet zij mij nooit.
Ik heb wel is vaker een meisje ontmoet die ik amper sprak, en waar je dan later van denkt: neeee ik wil haar beter leren kennen.. Maar na een dag of 2 is dat dan meestal wel weer over. Ik had dus gehoopt dat dat nu ook het geval zo zou zijn, maar helaas niet dus. Ik kan haar echt niet uit mn hoofd zetten, en kijk eigenlijk elke dag ff op haar facebook/instagram om alleen maar ff haar hoofd te zien. In mijn hoofd lijkt alles gewoon zo te kloppen... Ik krijg haar er echt niet uit.
Nu kan ik dus moeilijk zomaar op haar afstappen, omdat ik haar hooguit 2x per week zie, en ze altijd anderen om zich heen heeft. Haar tweelingbroer zit bij mij bij Duits, en ik weet niet of ik dit tegen hem moet vertellen, want ik ben bang voor een heel negatief antwoord, en dan zit ik wel de hele tijd met haar broer bij Duits.
Het is echt zo hopeloos en ik weet echt, echt niet wat ik moet doen. Willen jullie me alsjeblieft helpen? Ik houd dit echt niet langer vol...
thanks for reading