quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 12-02-2014 23:07:36 ]Your beauty never ever scared me.
en dan ook het stonertopicquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Wel nice though, topic open om 4:20
geen idee, denk het nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat nooit eerder gebeurd dan?
Roll that shit, light that shit, smoke itquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef klawie het volgende:
Sinds zondag niet geblowd dit wordt denk ik een van me laatste post hier
Waarom?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef klawie het volgende:
Huuuuuu ga je ook niet meer recreatief eens in de maand blowen ofzo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef klawie het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godverdomme! Daar ging mn highscore
sowieso zijn al die kakspelletjes verslavendquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die droomwereld is best leuk he?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowieso zijn al die kakspelletjes verslavend
Mijn laptop is trouwens af en toe een beetje traag met die spellen, maar daardoor heb ik wel een voordeel (werkt zowel bij Jelly Splash en bij Candy Crush)
Als iemand mij een leven stuurt staat er bij berichten zo 'accepteer leven' toch? Als ik helemaal geen levens meer heb en daar 5x achter elkaar snel op klik, krijg ik 5 levens
Dus als 5 mensen me levens hebben gestuurd, kan ik daar 25x mee doen
Aah dat is wel liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen zie ik me chick weer yeah
Ik neem haar morgen romantisch mee uit eten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
Hehe, die kut uil die er telkens af flikkert
Nu net in 38quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |