abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136646500
Hi allen,

Ik wil morgen even een oogmeting laten doen, omdat ik de laatste tijd vaker last heb van vermoeide ogen. Mijn vraag is dan ook: raden jullie mij Eyewish of Specsavers aan qua opticien?
pi_136646575
Enucleatie
Wickedmen is een stalker
pi_136646938
Ik ben goed tevreden over Specsavers, maar ben nog nooit bij Eyewish geweest voor een oogmeting.

Volgens mij is Eyewish hetzelfde als Pearle, maar dan ongeveer twee keer zo duur. Toen mijn vriend een bril ging uitzoeken waren de glazen bij Specsavers gratis, bij Pearle ¤90 per paar en bij Eyewish ¤90 per glas :')
pi_136648517
Merci voor de tip, dan ga ik morgen even bij Specsavers langs! :)
pi_136648597
Eye wish is wel professioneler personeel in mijn ervaring.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_136650090
Eyewish.
Pearle had een halfgare strontmeting, heb vier verschillende brillen van ze gehad. Schijnt dat ze dus nooit een cilinder hebben gemeten, en elke keer dat ik ze vroeg waarom ik nog met een oog niet scherp zag was het antwoord "komt omdat we de glazen niet voor beide ogen kunnen slijpen" oid :') en een bril vielen de logootjes eruit na een paar weken. Niet zo erg van het merk zelf, maar er zaten nu vierkante ruimtes in die tegen mijn oor schaafde. Vervangen, maar een paar weken later donderde die er ook weer uit.

Eyewish zou je ook je zorgverzekering even voor kunnen bekijken. Een aantal hebben er afspraken mee waardoor je 100 euro korting krijgt + nog de dekking van de zorgverzekering zelf als je dat hebt.
pi_136656040
Heb 10 jaar bij de specsavers in Groningen gezeten. Prima bedrijfje daar, verhuisd naar friesland en specsavers heerenveen, geen goed gevoel bij de opticien daar. Nu dus vrolijk bij Van Slooten net zo duur en betere kwaliteit lenzen of in ieder geval beter voor mijn ogen.

Dat iets hetzelfde bedrijfslabeltje heeft zegt nog niks over de winkel zelf natuurlijk qua personeel.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_136657671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:46 schreef Tikbalang het volgende:

Dat iets hetzelfde bedrijfslabeltje heeft zegt nog niks over de winkel zelf natuurlijk qua personeel.
Dat is waar. Ik ben tevreden over Specsavers in Zwijndrecht, maar het zou natuurlijk kunnen dat ik van een willekeurig ander filiaal minder blij word.

Misschien kun je beter uitzoeken hoe mensen de Specsavers en Eyewish bij jou in de buurt vinden, TS :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:24:24 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_136666016
Ik ben altijd bij Eyewish geweest en verder niet echt ervaring met Specsavers.
Daar ben ik 1x binnen geweest en dat vond ik veel te verkoopgericht.
Bij Eyewish vind ik het meer servicegericht.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')