Ik merk de laatste tijd dat ik steeds dominanter word in bed
Niets mis mee uiteraard, chill om een echte voorkeur te krijgen
Toch verbaas ik me er soms over; vroeger was ik juist totaal niet dominant in bed maar juist eerder passief. Omdat ik 'gefascineerd' ben door mijn verandering, zoek ik zo nu en dan wat informatie - en vooral inspiratie - op het internet (forums, websites enz). Helaas kom ik 9 van de 10 keer uit op sites die georiënteerd zijn op (soft) SM. Dit gaat voor mij weer iets te ver. De essentie van dominantie zijn, gaat bij mij meer om 'dirty talk' en de fysieke bewegingen, en niet zozeer om fysieke pijn en zeer extreme onderdanige praat (zoals slaaf, meester enz, niets voor mij).
Wellicht komt dit door het feit dat ik wanneer ik informatie zoek vaak het woord 'dominantie' gebruik, wat blijkbaar direct geassocieerd wordt met (soft) SM. Een andere soortgelijke benaming ken ik echter niet, en ik ben dan ook vaak bang dat als ik ooit iemand mijn 'voorkeur' zou vertellen, ze direct woorden als
dominantie en
baas spelen associëren met (soft) sm.
Vage vraagstelling maar, is er geen andere manier om deze voorkeur uit te leggen zonder dat je bang hoeft te zijn dat mensen de woorden associëren met ->
Niets tegen mensen met deze voorkeur overigens, maar het is heel anders dan mijn smaak