SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef Baconbus het volgende:
Heeft iemand een slachtofferrol voor Andrea besteld?
Ja, vind ik ook en daar baal ik van. Ik vind haar zo naar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef community het volgende:
Toegegeven ze kan beter schilderen dan Billy
Alsof ze die kaarsen ooit zelf gekocht hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Baconbus het volgende:
Ruud had het over dat ze niet meer kaarsen hoeven te laten branden om te laten weten wanneer het licht uit kan. Daar is nu een andere manier voor .. Aikut zal het aan haar reet roesten, die denkt niet aan dat gepiel in de marge.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:22 schreef Punkman het volgende:
Kom op Isa, die heks heeft nog maar een klein zetje nodig ...
Vertel even hoe leuk het melken was met boer sjon.
Daar ga ik niet over.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Mallika het volgende:
[..]
Alsof ze die kaarsen ooit zelf gekocht hebben?
bijna goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn god Aike zit weer te prutsen op haar exel
quote:
Hahaha was het niet Lotquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn vader stond op een boegbeeld, volgens Isa. Voetstuk Isa!!!
als je maar een been hebt draag je toch ook geen 2 paar schoenenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
Kan Billy niet even een BH aantrekken. Is niet cool dit.
Waaromquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
Kan Billy niet even een BH aantrekken. Is niet cool dit.
In vergelijk tot Billy vind ik haar zeker niet beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook en daar baal ik van. Ik vind haar zo naar.
Als je geen voeten hebt draag je toch ook geen sokken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als je maar een been hebt draag je toch ook geen 2 paar schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |