Beetje sneu gedrag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef Greyson het volgende:
Ok bedankt. Aanpassen doe ik in winkel maar meestal bestel ik het dan online.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef Greyson het volgende:
Aanpassen doe ik in winkel maar meestal bestel ik het dan online.
Kloothommelquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef Greyson het volgende:
Ok bedankt. Aanpassen doe ik in winkel maar meestal bestel ik het dan online.
Niks sneu aan. Mensen oordelen graag wat ze zien. Dat mag best. Blijkt ook maar weer hoe een forum werkt. Dat noem ik pas triest. Als ik er nou 'Mits ze goede service verlenen en hulpvaardig in de winkel zijn' had geschreven was ik benieuwd of er dan nog mensen gingen janken dat het om 'sneu gedrag' gaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje sneu gedrag.
Er valt verder niks zinnigs te zeggen over wat voor jou goede wandelschoenen zijn. Ligt er helemaal aan wat je ermee wilt doen, of je een laag of hoog model wilt, hoe de vorm van je voet is, etc. Voor de een is het Meindl, voor de ander Lowa en voor de derde weer wat anders.
Dan had je waarschijnlijk te horen gekregen dat je het verschil tussen mits en tenzij niet snapt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Greyson het volgende:
[..]
Niks sneu aan. Mensen oordelen graag wat ze zien. Dat mag best. Blijkt ook maar weer hoe een forum werkt. Dat noem ik pas triest. Als ik er nou 'Mits ze goede service verlenen en hulpvaardig in de winkel zijn' had geschreven was ik benieuwd of er dan nog mensen gingen janken dat het om 'sneu gedrag' gaat.
Whatever. Bedankt voor je kansloze input.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk te horen gekregen dat je het verschil tussen mits en tenzij niet snapt.
Goed omgaan met kritiek is niet helemaal jouw ding hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Greyson het volgende:
[..]
Whatever. Bedankt voor je kansloze input.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |