SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bsdankt voor de mededeling en succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:16 schreef OGGamer het volgende:
Ik zoek een goedkope pc/laptop dat emulators rustig kan runnen (GBA,GC, N64, PS1) Emulators.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:28 schreef PandaDrop het volgende:
Moeten ze ook op Full HD gerenderd worden?
Een Intel C2D of AMD Athlon/Phenom X3 volstaat.
Als je geen gamecube games afspeelt is een Pentium 4 HT ruim voldoende.Zou deze goed genoeg zijn? http://www.usedpc4sale.nl/nl/category/intel-core2duo-/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan toch gewoon een playstation controller aansluiten op een laptop/destkop en er games mee spelen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Toffe tip alvast: speel met een controller met fatsoenlijke D-pad. Speelt echt oneindig beter dan met toetsenbord
PS3 controller met bluetooth werkt waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef OGGamer het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon een playstation controller aansluiten op een laptop/destkop en er games mee spelen?
Daar zijn drivers voor, maar geen idee hoe stabiel dat is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef OGGamer het volgende:
[..]
Ik kan toch gewoon een playstation controller aansluiten op een laptop/destkop en er games mee spelen?
Die had ik ook in gedachten :p maar dan moet ik eerst een goede laptop zien te vinden aangezien ik nu een Del Latitude D610 heb >.<quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zijn drivers voor, maar geen idee hoe stabiel dat is.
Zelf heb ik een Wii Classic Controller ervoor met een verloopkabeltje, gaat gewoon in de USB. Controller heeft echt een goede D-Pad, zeer geschikt voor juist die oude spellen.
Ik zie er meerdere computers met C2D.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef OGGamer het volgende:
Z
[..]
Zou deze goed genoeg zijn? http://www.usedpc4sale.nl/nl/category/intel-core2duo-/
Maakt niet uit, de destkop blijft een only-emulator destkop.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik zie er meerdere computers met C2D.
C2D E8400 of E8500 lijk me het beste. liever een AMD X3.
Een losse grafische kaart van Nvidia of AMD zou handig zijn.
Het allerbeste is sparen voor een i5 + GTX 650. Systeem wat ik nu heb.
Er zullen misschien, haperingen in het geluid komen als het op 60 hz zet
Dolphin gebruikt 51 % van CPU-kracht van een i5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |