Niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Even een random vraag aan de dames: hoe vaak gebruiken jullie dag/nacht creme?
Same.. vooral mijn wangen en tussen mijn wenkbrauwen. Brrr.. voelt echt niet fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
Dan heb je geluk met een mooie huid. Ik heb echt een droge huid en als ik dan na het afhalen van make-up niks opsmeer, dan voelt het echt niet goed..
Heb je zo'n rihanna voorhoofd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
Je kunt skién op mijn gezicht. Niet bij wijze van spreken, letterlijk ja.
Elke dag. Anders heb ik het gevoel dat mijn huid eraf gaat vallen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Even een random vraag aan de dames: hoe vaak gebruiken jullie dag/nacht creme?
Ook last van schilfers tussen je wenkbrauwen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Same.. vooral mijn wangen en tussen mijn wenkbrauwen. Brrr.. voelt echt niet fijn.
Nee... wat heeft dat met vette huid te maken. Of wil je soms van boven naar beneden gaan en de neus als schans gebruiken?quote:
Oh dat is wel handig. Ik moet echt smeren en smeren wil mijn huid er goed uitzien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, heb een vette huidBeetje poeder en klaar.
Jaa!! Ik vind dat zo hinderlijk en afschuwelijk he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook last van schilfers tussen je wenkbrauwen?
I feel ya sister, I feel yaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa!! Ik vind dat zo hinderlijk en afschuwelijk he.
Tweede.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee... wat heeft dat met vette huid te maken. Of wil je soms van boven naar beneden gaan en de neus als schans gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |