abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:52:19 #1
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136631878
Dag mensen. Dit is geen liefdesverdriet, huiltopic. Ik vroeg me namelijk af of er meer mensen zijn met dezelfde gedachtes als ik.

Oke, ik hou van vrouwen en ga erg graag met ze om. Ik vind er veel leuk, wordt leuk gevonden, tot zover niks raars. Maar elke keer als ik iets serieuzer met een meid wordt (hoe leuk ze ook is en zelfs als ik naar verliefd worden neig), knapt er iets in me. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in, terwijl we nog geeneens wat hebben en zelfs nog op date moeten of net geweest zijn. Ik vind het best raar, mensen nemen vriendinnen om me heen, maar ik zet het altijd van me af (als ik niet al afgewezen ben btw, ik wil hier niet de grote vrouwenversierder uithangen.)

Nu heb ik hier niet echt problemen mee vaak. Het resulteert alleen in dat ik nog nooit een vriendin heb gehad en maagd ben. Ik ben ook pas 18, dus het is nog geen probleem maar zelfs in mijn leeftijdscategorie lijkt het best vreemd.

Ik vroeg me dus af of meer mensen dat hebben? En of zoiets blijvend is :P
pi_136632187
Weetje dat lijkt exact op mijn verhaal. Leuk contact met vrouwen/meiden, eventueel nummers uitgewisseld maar voor/na een date er totaal klaar mee zijn, zonder dat er echt aanleiding voor bestaat. Gewoon tegen eventuele afspraken en dergelijke opzien. Ik heb het voor de grap maar bindingsangst genoemd. Totdat ik zo verliefd werd op mijn vriendin dat alles vanzelf ging, daten en alles het boeide me niet meer als ik maar bij haar was.

Ik weet zeker dat mijn probleem niet verholpen is, maar dan zijn ze gewoon niet leuk genoeg, schijnbaar. Dit heeft er tot geleid dat ik niet echt relaties heb gehad voor mijn huidige, sexuele contacten wel i.t.t jou maar dat was geen cent waard allemaal. Ik voel me echt gelukkig dat ik iemand heb gevonden die het allemaal waard is. Maar zie het zeker niet zo dat je met jan en alleman daten moet ofzo. Daar ben ik wel achter gekomen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Spellchecker woensdag 12 februari 2014 @ 17:00:46 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_136632266
Je bent gewoon de ware nog niet tegengekomen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:05:45 #4
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136632487
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Weetje dat lijkt exact op mijn verhaal. Leuk contact met vrouwen/meiden, eventueel nummers uitgewisseld maar voor/na een date er totaal klaar mee zijn, zonder dat er echt aanleiding voor bestaat. Gewoon tegen eventuele afspraken en dergelijke opzien. Ik heb het voor de grap maar bindingsangst genoemd. Totdat ik zo verliefd werd op mijn vriendin dat alles vanzelf ging, daten en alles het boeide me niet meer als ik maar bij haar was.

Ik weet zeker dat mijn probleem niet verholpen is, maar dan zijn ze gewoon niet leuk genoeg, schijnbaar. Dit heeft er tot geleid dat ik niet echt relaties heb gehad voor mijn huidige, sexuele contacten wel i.t.t jou maar dat was geen cent waard allemaal. Ik voel me echt gelukkig dat ik iemand heb gevonden die het allemaal waard is. Maar zie het zeker niet zo dat je met jan en alleman daten moet ofzo. Daar ben ik wel achter gekomen.
Ah, kijk. Ik hoef het niet per se met iedereen te hebben dus?
pi_136632643
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ah, kijk. Ik hoef het niet per se met iedereen te hebben dus?
Nee helemaal niet. Ik weet dat jij jezelf een buitenstaander kunt voelen omdat de rest vrolijk met elkaar date, uit ervaring dan. Maar zodra jij hoteldebotel raakt van een vrouwmens dan is het allemaal niet zo erg! Nu al 4 jaar samen, jij en ik zijn onbewust gewoon kieskeurig, en verlichten liever niet alle dames met onze aanwezigheid :7

Edit- ben ook weleens jaloers geweest op mensen die 'heel makkelijk' daten, maar ben er gewoon geen type voor. Ben dan ook heel blij met mijn vrouwmensch :D
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:11:22 #6
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_136632719
Zelfde probleem hier, 19 jaar, maagd maar zodra een meid mij al leuk begint te vinden dan moet ik er niks meer van hebben, terwijl als ik een meid leuk vind de vlinders in m'n buik niet weg te krijgen zijn.
pi_136632782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:11 schreef Dumpafval het volgende:
Zelfde probleem hier, 19 jaar, maagd maar zodra een meid mij al leuk begint te vinden dan moet ik er niks meer van hebben, terwijl als ik een meid leuk vind de vlinders in m'n buik niet weg te krijgen zijn.
Weet zeker dat als de dame die jou vlinders bezorgt, jou op date vraagt, jij het van de daken af wilt schreeuwen. Het overige tuig is gewoon onbewust te min voor je. Heb je ook moeite om meiden af te wijzen? Verzin je dan smoesjes enzo? :P
pi_136633105
Gevalletje bindingsangst.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_136633122
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:27:13 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_136633307
Ik denk dat je beter jouw "probleem" kan hebben.
Dan dat je zoals ik, te snel verliefd word.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:32:06 #11
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136633483
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef K44S het volgende:
Ik denk dat je beter jouw "probleem" kan hebben.
Dan dat je zoals ik, te snel verliefd word.
Nou kijk, ik kan best verliefd worden. Dat is het vreemde. Verliefd worden vind ik niet lastig, maar zodra het allemaal close komt (serieus, versieren in de kroeg vind ik dan helemaal top om te doen) ben ik er wel klaar mee.
Op dit moment heb ik zelfs een oogje op een meisje, maar ik weet geeneens of ik uberhaupt wel iets ga proberen omdat het toch op hetzelfde uitdraait. :P

Laatst had ik nog een date (met een ander meisje), maar die had ik afgezegd. Een maat van me keek me nogal raar aan en vroeg me waarom. Ik zei dat ik er geen zin in had en het niet zag zitten, maar dat vond hij nogal vreemd.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:38:48 #12
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_136633719
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Nou kijk, ik kan best verliefd worden. Dat is het vreemde. Verliefd worden vind ik niet lastig, maar zodra het allemaal close komt (serieus, versieren in de kroeg vind ik dan helemaal top om te doen) ben ik er wel klaar mee.
Op dit moment heb ik zelfs een oogje op een meisje, maar ik weet geeneens of ik uberhaupt wel iets ga proberen omdat het toch op hetzelfde uitdraait. :P

Laatst had ik nog een date (met een ander meisje), maar die had ik afgezegd. Een maat van me keek me nogal raar aan en vroeg me waarom. Ik zei dat ik er geen zin in had en het niet zag zitten, maar dat vond hij nogal vreemd.
Jij wordt in iedergeval nog verliefd, dat ben ik ook al jaren niet meer geweest :P
pi_136634749
Het is meer een kwestie dat je nog niet iemand hebt gevonden die je écht leuk vindt, denk ik. Je zegt dat je het bij meerdere meiden zo voelt, tot ze jou ook leuk gaan vinden. Het lijkt er dus meer op dat je de uitdaging om haar voor jou te winnen leuk vindt, maar verder niks met haar wil als het puntje bij paaltje komt.

Ik herken(de) dit wel, de uitdaging maakt het leuk, maar uiteindelijk ben ik vaak te lui en niet daadkrachtig genoeg geweest om de laatste stap te zetten. Gewoon omdat ik het gevoel had dat het het toch niet waard was, ofzo. Dat verandert wel als je echt de juiste persoon hebt gevonden.
pi_136634801
Misschien val je toch meer op mannen?
The Secret Society of Poobahs.
pi_136635018
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef MokeyFrag het volgende:
hij schaamt zich gewoon voor zijn kleine jelfrikandel
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:30:20 #16
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136635260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef MokeyFrag het volgende:
Dat sowieso niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: