Ah, kijk. Ik hoef het niet per se met iedereen te hebben dus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Weetje dat lijkt exact op mijn verhaal. Leuk contact met vrouwen/meiden, eventueel nummers uitgewisseld maar voor/na een date er totaal klaar mee zijn, zonder dat er echt aanleiding voor bestaat. Gewoon tegen eventuele afspraken en dergelijke opzien. Ik heb het voor de grap maar bindingsangst genoemd. Totdat ik zo verliefd werd op mijn vriendin dat alles vanzelf ging, daten en alles het boeide me niet meer als ik maar bij haar was.
Ik weet zeker dat mijn probleem niet verholpen is, maar dan zijn ze gewoon niet leuk genoeg, schijnbaar. Dit heeft er tot geleid dat ik niet echt relaties heb gehad voor mijn huidige, sexuele contacten wel i.t.t jou maar dat was geen cent waard allemaal. Ik voel me echt gelukkig dat ik iemand heb gevonden die het allemaal waard is. Maar zie het zeker niet zo dat je met jan en alleman daten moet ofzo. Daar ben ik wel achter gekomen.
Nee helemaal niet. Ik weet dat jij jezelf een buitenstaander kunt voelen omdat de rest vrolijk met elkaar date, uit ervaring dan. Maar zodra jij hoteldebotel raakt van een vrouwmens dan is het allemaal niet zo erg! Nu al 4 jaar samen, jij en ik zijn onbewust gewoon kieskeurig, en verlichten liever niet alle dames met onze aanwezigheidquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik hoef het niet per se met iedereen te hebben dus?
Weet zeker dat als de dame die jou vlinders bezorgt, jou op date vraagt, jij het van de daken af wilt schreeuwen. Het overige tuig is gewoon onbewust te min voor je. Heb je ook moeite om meiden af te wijzen? Verzin je dan smoesjes enzo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:11 schreef Dumpafval het volgende:
Zelfde probleem hier, 19 jaar, maagd maar zodra een meid mij al leuk begint te vinden dan moet ik er niks meer van hebben, terwijl als ik een meid leuk vind de vlinders in m'n buik niet weg te krijgen zijn.
Nou kijk, ik kan best verliefd worden. Dat is het vreemde. Verliefd worden vind ik niet lastig, maar zodra het allemaal close komt (serieus, versieren in de kroeg vind ik dan helemaal top om te doen) ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef K44S het volgende:
Ik denk dat je beter jouw "probleem" kan hebben.
Dan dat je zoals ik, te snel verliefd word.
Jij wordt in iedergeval nog verliefd, dat ben ik ook al jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Nou kijk, ik kan best verliefd worden. Dat is het vreemde. Verliefd worden vind ik niet lastig, maar zodra het allemaal close komt (serieus, versieren in de kroeg vind ik dan helemaal top om te doen) ben ik er wel klaar mee.
Op dit moment heb ik zelfs een oogje op een meisje, maar ik weet geeneens of ik uberhaupt wel iets ga proberen omdat het toch op hetzelfde uitdraait.
Laatst had ik nog een date (met een ander meisje), maar die had ik afgezegd. Een maat van me keek me nogal raar aan en vroeg me waarom. Ik zei dat ik er geen zin in had en het niet zag zitten, maar dat vond hij nogal vreemd.
hij schaamt zich gewoon voor zijn kleine jelfrikandelquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef MokeyFrag het volgende:
Misschien val je toch meer op mannen?
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef MokeyFrag het volgende:
Misschien val je toch meer op mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |