abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136626427
Begin december heb ik een jongen leren kennen via Tinder. Het was helemaal super, we hadden iedere dag, zowat ieder uur dat we allebei wakker waren, een lopend gesprek. Dat is verder gegaan via whatsapp toen hij dat voorstelde. In de tweede week van januari (we hadden inmiddels een maand constant contact) besloot ik dat het maar eens tijd werd om elkaar in het echt te ontmoeten. Dat was heel leuk maar ik merkte meteen dat er geen echte aantrekkingskracht was. We waren meer vriendschappelijk dan wat anders. Omdat ik dacht "oke, dit was de eerste keer. Misschien moet ik het nog een kans geven." heb ik voorgesteld om nog een keer af te spreken. Dat was vergelijkbaar. Na die tweede keer was ik benieuwd naar wat hij er nou eigenlijk van vond, dus vroeg ik dat aan hem via whatsapp.
Dit is ongeveer het letterlijke gesprek;
ik;"wat vond jij van het afspreken de vorige keren?" hij"'ja ik vond het allebei de keren gezellig" "en jij?" ik; "ja dat vond ik ook :)" "Wel voor herhaling vatbaar dus?" hij; "ja nou ik vraag me dus wel iets af. En dat is waar jij dit naartoe ziet gaan. want ik vond het wel heel gezellig, maar als ik eerlijk ben weet ik niet of ik nou echt de klik voelde. En volgens mij kun je dat niet forceren". Toen zei ik dus dat ik hetzelfde voelde maar dat ik niet zeker was wat hij er nou van vond.

Long story short; ik stelde de volgende dag voor om gewoon vrienden te blijven omdat ik het zonde vond om ineens al het contact te verbreken. hij vond ook dat dat onzin was, en dat het "opzich geen slecht idee :p" was.

Vervolgens heb ik een dag of twee niets laten horen, en besloot toen maar eens te vragen hoe het ging. We hadden een soort van gesprek over werk en school enzo wat doorliep in de volgende dag. Maar nadat ik die middag de laatste twee berichten had gestuurd (waar opzich geen antwoord op nodig was) hoorde ik niets meer van hem.
Dat is nu 12 dagen geleden, en ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Moet ik vragen hoe het nu met hem is of maar accepteren dat hij misschien toch niet zo zit te wachten op een vriendschap met mij?
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:07:17 #2
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_136626617
mis je hem? zie je hem graag? Doet het je pijn?

zo niet.....move on en zoek het volgende praatvriendje

Zo ja? Vraag het hem......dan krijg je wel antwoord......of niet....en laat je hem alsnog links liggen ;)

Niet te moeilijk TS. Je hebt wat dingen kunnen delen maar je bent niet meteen een soulmate
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:13:07 #3
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_136626889
Ga met hem naar bed. Vinden alle mannen goed :Y
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_136627012
blijkbaar heeft hij geen zin/tijd/interesse meer om met jou te praten

"opzich geen slecht idee :p" --> we zien wel -> blijkbaar geen zin in vriedschap
pi_136627088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef JustAsEasy het volgende:
Ga met hem naar bed. Vinden alle mannen goed :Y
FWB!
pi_136627265
@awiebo Nee, je hebt gelijk. En van soulmates ga ik ook absoluut niet uit haha (stel je voor :') )
Het is gewoon dat we het leuk hadden en ik het zonde zou vinden als ik hem nu nooit meer zou zien.
Maar ik denk er inderdaad gewoon te moeilijk over (vrouwen...)
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:28:56 #7
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_136627521
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef pennylane2 het volgende:
@awiebo Nee, je hebt gelijk. En van soulmates ga ik ook absoluut niet uit haha (stel je voor :') )
Het is gewoon dat we het leuk hadden en ik het zonde zou vinden als ik hem nu nooit meer zou zien.
Maar ik denk er inderdaad gewoon te moeilijk over (vrouwen...)
Stuur hem dit, en als hij dan nog niet reageert, jammer dan
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_136627522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
blijkbaar heeft hij geen zin/tijd/interesse meer om met jou te praten

"opzich geen slecht idee :p" --> we zien wel -> blijkbaar geen zin in vriedschap
pi_136627799
He's just not that into you.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136627849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef pennylane2 het volgende:
Misschien wil hij meer dan 'het leuk hebben' en is hij op zoek naar iemand waar het wel/beter mee klikt. En daarom dus geen energie in je steekt, al is het contact nog zo leuk.
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:40:32 #11
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_136627982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien wil hij meer dan 'het leuk hebben' en is hij op zoek naar iemand waar het wel/beter mee klikt. En daarom dus geen energie in je steekt, al is het contact nog zo leuk.
Scherp. Andere gedachtegang
pi_136628206
@zarGon Ja, daar zat ik dus ook al aan te denken. Voor mij is tinder meer gewoon een leuke tijd doder, maar misschien is hij inderdaad wel echt op zoek naar iemand.
Ach ja, vriendschap moet van twee kanten komen en als hij het niet ziet zitten wil ik er ook niet mee verder.

Bedankt allemaal!
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:03:59 #13
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_136629042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:45 schreef pennylane2 het volgende:
@zarGon Ja, daar zat ik dus ook al aan te denken. Voor mij is tinder meer gewoon een leuke tijd doder, maar misschien is hij inderdaad wel echt op zoek naar iemand.
Ach ja, vriendschap moet van twee kanten komen en als hij het niet ziet zitten wil ik er ook niet mee verder.

Bedankt allemaal!
Ga je al weg?
pi_136629094
geef sex
pi_136629240
@JustAsEasy Nee, wilde gewoon even bedankt zeggen :p
pi_136629291
Het probleem is dat ik eigenlijk het antwoord al weet maar dat ik zeer slecht ben in naar mezelf luisteren.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:21:42 #17
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_136630229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:08 schreef pennylane2 het volgende:
Het probleem is dat ik eigenlijk het antwoord al weet maar dat ik zeer slecht ben in naar mezelf luisteren.
Gewoon vragen wat die nou wilt. Wilt die iets anders dan dat jij wilt, dan kap je het allemaal af ^O^
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:31:06 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136635284
Begint je naam met een E?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136671673
^nope :)
pi_136671873
Tinder was toch alleen voor seks?
pi_136671909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef pennylane2 het volgende:
^nope :)
Gelukkig :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136671993
Mwah, het is sowieso dat mannen vaak niet echt op zoek zijn naar vriendschappen met vrouwen. Die ontstaan/groeien of je moet genoegen nemen met sporadisch contact. Maar verwacht geen ellenlange gesprekken meer iniedergeval, zover je dat nog deed ;)

Voor mij is Tinder ook een leuke doder, maar toch kwam ik er onverwacht leuke contacten tegen. Daten dus Penny?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_136677434
Begint je naam met een G?
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:42:04 #24
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_136682786
Nope, hij heeft geen interesse meer. :N
Het is patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: