Begin december heb ik een jongen leren kennen via Tinder. Het was helemaal super, we hadden iedere dag, zowat ieder uur dat we allebei wakker waren, een lopend gesprek. Dat is verder gegaan via whatsapp toen hij dat voorstelde. In de tweede week van januari (we hadden inmiddels een maand constant contact) besloot ik dat het maar eens tijd werd om elkaar in het echt te ontmoeten. Dat was heel leuk maar ik merkte meteen dat er geen echte aantrekkingskracht was. We waren meer vriendschappelijk dan wat anders. Omdat ik dacht "oke, dit was de eerste keer. Misschien moet ik het nog een kans geven." heb ik voorgesteld om nog een keer af te spreken. Dat was vergelijkbaar. Na die tweede keer was ik benieuwd naar wat hij er nou eigenlijk van vond, dus vroeg ik dat aan hem via whatsapp.
Dit is ongeveer het letterlijke gesprek;
ik;"wat vond jij van het afspreken de vorige keren?" hij"'ja ik vond het allebei de keren gezellig" "en jij?" ik; "ja dat vond ik ook

" "Wel voor herhaling vatbaar dus?" hij; "ja nou ik vraag me dus wel iets af. En dat is waar jij dit naartoe ziet gaan. want ik vond het wel heel gezellig, maar als ik eerlijk ben weet ik niet of ik nou echt de klik voelde. En volgens mij kun je dat niet forceren". Toen zei ik dus dat ik hetzelfde voelde maar dat ik niet zeker was wat hij er nou van vond.
Long story short; ik stelde de volgende dag voor om gewoon vrienden te blijven omdat ik het zonde vond om ineens al het contact te verbreken. hij vond ook dat dat onzin was, en dat het "opzich geen slecht idee :p" was.
Vervolgens heb ik een dag of twee niets laten horen, en besloot toen maar eens te vragen hoe het ging. We hadden een soort van gesprek over werk en school enzo wat doorliep in de volgende dag. Maar nadat ik die middag de laatste twee berichten had gestuurd (waar opzich geen antwoord op nodig was) hoorde ik niets meer van hem.
Dat is nu 12 dagen geleden, en ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Moet ik vragen hoe het nu met hem is of maar accepteren dat hij misschien toch niet zo zit te wachten op een vriendschap met mij?