Hij gaat iig niet vooruit al ongeveer 2 seizoen lang. Die jongen heeft gelukkig wel zijn verstand mee (VWO gedaan), dus hij hoeft niet per se in de haven te eindigen.quote:
Hij gaat eerder achteruit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij gaat iig niet vooruit al ongeveer 2 seizoen lang. Die jongen heeft gelukkig wel zijn verstand mee (VWO gedaan), dus hij hoeft niet per se in de haven te eindigen.
Toch apart, want hij begon zeker goed en je zag hem ook zeker stappen maken in het begin. Dat in combinatie met een trainer als Koeman die zelf op die positie heeft gespeeld, zou je denken dat hij wel door kan groeien. Koeman vind ik als ontwikkelingscoach sowieso zwaar tegenvallen en is veel meer een prestatiecoach.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat eerder achteruit.
Zou me benieuwen of hij ooit nog in Oranje speelt in deze vorm. Al die slaapmomentjes en foutjes..... en dat zeg ik als Feyenoorder hij draait echt al heel lang heel matig.
Die speelde nog heel aardig wedstrijdje op jeugd-ek/wk waar iedereen helemaal lyrisch was van zijn acties.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Quincy Owusu Abeyi (of zoiets).
Precies, toen nog talent. Vervolgens nooit waargemaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die speelde nog heel aardig wedstrijdje op jeugd-ek/wk waar iedereen helemaal lyrisch was van zijn acties.
Heeft veel zware blessures gehad. Blijkbaar kon hij niet met tegenslag na tegenslag meer omgaan. Was een talentvolle speler, maar had niet het lichaam om topsport mee te bedrijven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Hoogstrate herinner ik ook nog wel ja. Wat was er psychisch mis met hem dan? Weet iemand dat?
Psychisch niks volgens mij. Had blessure op blessure.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Hoogstrate herinner ik ook nog wel ja. Wat was er psychisch mis met hem dan? Weet iemand dat?
Mjah, ook nooit echt een eerlijke kans gekregen natuurlijk, dus die heeft 3-4 jaar compleet vergooid in Amsterdam. Daarnaast natuurlijk ook blessures.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:01 schreef Triptamine2 het volgende:
Fisher komt er denk ik nog wel. Echt mislukte talenten noem ik types als manucharyan.
Was zeker wel psychisch. Kon niet met de druk omgaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Psychisch niks volgens mij. Had blessure op blessure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |