Dat was echt fantastisch!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, dat heb ik ook gehad na sex met een vrouwtje uit nigeria. nadat ik 450 euro had betaald was het weg.
Of gewoon rode vlekken. Heb ik ook wel eens gehad. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Dumpafval het volgende:
Herpes (misschien had ze een koortslip)
Is een blijvertje toch? Dus met verminderde weerstand kan dat weer de kop op steken toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Of gewoon rode vlekken. Heb ik ook wel eens gehad. Niks aan het handje.
Herpes is toch van een ander niveau. Dat gaat van jeuk naar blaasjes. Dat heb ik ook al gehad.![]()
Maar na de eerste keer nooit meer last van gehad.
Ja het is een blijvertje. Maar zelfs na een nachtje doorhalen in een weekend heb ik er nog geen last van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Is een blijvertje toch? Dus met verminderde weerstand kan dat weer de kop op steken toch?
Ja maar bij mij is het na 2 maanden nog steeds niet weg. Begin nu toch wel te twijfelen of het zomaar weg zou gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Of gewoon rode vlekken. Heb ik ook wel eens gehad. Niks aan het handje.
Herpes is toch van een ander niveau. Dat gaat van jeuk naar blaasjes. Dat heb ik ook al gehad.![]()
Maar na de eerste keer nooit meer last van gehad.
Je loopt echt niet 2 maanden met een herpes rond zonder pijn. Geloof mij maar. Eerder heb je gewoon een huiduitslag. En dat heb ik ook gehad in mijn tienerjaren. Maar het is louter vele rode stipjes op je eikel. Maar verder geen jeuk en pijn. En het heeft een aantal keer voor vele maanden op mijn lul gezeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:25 schreef Random123 het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is het na 2 maanden nog steeds niet weg. Begin nu toch wel te twijfelen of het zomaar weg zou gaan.
Geen probleem. Mijn vrouw heeft ook herpes. En als ze niet wil luisteren dan dreig ik altijd met swaffelen op haar oog en koortsoog tot gevolg.quote:
Luister niet naar deze zinneloosheid, en bel je huisarts wanneer je een SOA test kitje kunt ophalen. Even in een buisje plassen en een week later kun je bellen om de ...quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef zarGon het volgende:
Vooral niet naar de dokter gaan en ermee rond blijven lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef zarGon het volgende:
Vooral niet naar de dokter gaan en ermee rond blijven lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |