SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kopen dan, ben je een echte monopolist
Trouwens, hoe lossen jullie BBVA rechtsback op als je Alves niet kan betalen? Juanfran/Carvajal/Pereira is een beetje zelfde categorie. Voldoen wel maar het zijn geen Marcelo's of Alba's![]()
Ik vind Juanfran een prima backske. Doet het bij mij al maanden goed, en doet in aanvallend opzicht af en toe ook lekker mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Trouwens, hoe lossen jullie BBVA rechtsback op als je Alves niet kan betalen? Juanfran/Carvajal/Pereira is een beetje zelfde categorie. Voldoen wel maar het zijn geen Marcelo's of Alba's
Pereirra ook geprobeerd, was ik niet kapot van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond Carvajal ook prima en die heeft zelfs een IF dus die kan ook best goed zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zie het nu ook, ik zocht op zijn orginele positie, CF. Heel veel omgevormde kaarten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is de prijs dan? Op PS3 staan er in een uur al 15 te koop...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Mignolet is prima.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in de BPL? (buiten Cech/Lloris en de te dure IF Hart)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Steek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in de BPL? (buiten Cech/Lloris en de te dure IF Hart)![]()
Die seasonsIk speel nu divisie 3 en ik ben ook gewoon de betere (meer balbezit, meer schoten, verdediging staat als een huis), maar mijn spelers hebben een overal rating van 77
Ik ben ook maar net begonnen, alleen het frustrerende is dat ik bijna elke wedstrijd de bovenliggende partij ben maar ik met 0 - 1 verlies vanwege een altijd rake schot in de kruising van een Eto'o, Aguero, Jovetic, Balotelli en ga zo maar door
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?![]()
#JBGSquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Exorbitantes het volgende:
Die seasonsIk speel nu divisie 3 en ik ben ook gewoon de betere (meer balbezit, meer schoten, verdediging staat als een huis), maar mijn spelers hebben een overal rating van 77
Ik ben ook maar net begonnen, alleen het frustrerende is dat ik bijna elke wedstrijd de bovenliggende partij ben maar ik met 0 - 1 verlies vanwege een altijd rake schot in de kruising van een Eto'o, Aguero, Jovetic, Balotelli en ga zo maar door
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, maar jij lekt wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je niet kunt traden, kom je niet snel aan 35K. Veel wedstrijden spelen dus. Wat voor team heb je nu dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Exorbitantes het volgende:
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?![]()
#JBGDS2quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Exorbitantes het volgende:
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is gewoon een beetje gay voor DS2quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij ziet echt in alles een verband met DS2 geloof ik he?![]()
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de Nederlandse medaillekansen vanmiddag? Gisteren Erben's voorspellingen gemist
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, komt door het gesprek op Skype.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij ziet echt in alles een verband met DS2 geloof ik he?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Erben had volgens mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de Nederlandse medaillekansen vanmiddag? Gisteren Erben's voorspellingen gemist
1. Davis
2. Groothuis
3. Mulder
Davis is wel de favoriet, de andere Nederlanders (ook Verweij en Tuitert, al zijn die beter op de 1500) als ze een goede dag hebben zijn niet kansloos.
Die Kazach is ook gevaarlijk, zijn landgenoot was al verrassend goed..![]()
Daar gaat het over niks anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, komt door het gesprek op Skype.![]()
Heb je zelf wel lol aan het skypen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar gaat het over niks anders.![]()
Oke, thanks. Wel degelijk aardig medaillekansen dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Erben had volgens mij
1. Davis
2. Groothuis
3. Mulder
Davis is wel de favoriet, de andere Nederlanders (ook Verweij en Tuitert, al zijn die beter op de 1500) als ze een goede dag hebben zijn niet kansloos.
Die Kazach is ook gevaarlijk, zijn landgenoot was al verrassend goed..
Zou trouwens wel wat zijn als Tuitert hier een stuntje uithaalt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand nog een leuke CM-RW combo? OF een RW-CM-RB driehoekje?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bale - IF Balequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog een leuke CM-RW combo? OF een RW-CM-RB driehoekje?![]()
Cabaye - Arfa?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog een leuke CM-RW combo? OF een RW-CM-RB driehoekje?
Evt met Debuchy?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wil opa Toefjes, DS2 op schoot hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je zelf wel lol aan het skypen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kjeld Nuis zit thuis (hihi dat rijmt) maar had ook kansen, jammer dat die faalde op het OKT.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, thanks. Wel degelijk aardig medaillekansen dus
Zou trouwens wel wat zijn als Tuitert hier een stuntje uithaalt![]()
Heb ik al in een ander teamquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cabaye - Arfa?
Evt met Debuchy?Liefst iets niet zo voor de hand liggend, uit een wat mindere competitie
Maher Narsingh gr grquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb ik al in een ander teamLiefst iets niet zo voor de hand liggend, uit een wat mindere competitie
Perez - Salvio (Benfica Argentijnen) zijn wel ok, al vind ik Gaitan op links beter dan Salvio op rechts.![]()
Zie net dat ik de CM positie al anders moet invullen, strong link tussen de RW en RB dus
Voor perfecte links:quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef Revontulet het volgende:
Zie net dat ik de CM positie al anders moet invullen, strong link tussen de RW en RB dus
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/rw-rb/gold/modifier
Of is een gewone sterke link ook goed?![]()
Kuba - Pisczek, maar als we het dan toch over standaard hebben...Fanni en Payet is ook aardig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef Revontulet het volgende:
Zie net dat ik de CM positie al anders moet invullen, strong link tussen de RW en RB dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://imgur.com/RsPuly2quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet kunt traden, kom je niet snel aan 35K. Veel wedstrijden spelen dus. Wat voor team heb je nu dan?![]()
![]()
Mertens op LM voor de link met Lukaku.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
http://imgur.com/RsPuly2 [ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom die spitsen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
http://imgur.com/RsPuly2 [ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is die met dat popliedje toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:51 schreef DutchSL het volgende:
Kut, zie nu pas dat de afdaling bij het skiën gemist heb
Tina Maze (gedeeld) goud
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Mogen e.v.t. ook silvers zijn, Lavezzi, Forlan en d'alessandro zijn wel een mustwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is die met dat popliedje toch?
Ze mag samen met de winnares van het brons (Lara Gut) langs komen voor een huldiging.![]()
Payet CMik wil hem als RW, maar hij speelde LW.
Wel een goede wide CAM nu.
En Parkrare stats heeft die ook, zou veel betere defending moeten hebben, mid 60 ofzo en de rest slechter.
![]()
nee?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Revontulet het volgende:
Ramos perfect link met die skiller toch?![]()
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Mogen ook silver zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:56 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen e.v.t. ook silvers zijn, Lavezzi, Forlan en d'alessandro zijn wel een mustwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kuba - Piszceczckczcz (sp?) zoals iemand al zei.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Mogen ook silver zijn![]()
![]()
Zo maar doen. Kuba en Pisvlek vind ik echt kut spelen dit jaar.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
nee dit hele team zal wel fijn spelen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar doen. Kuba en Pisvlek vind ik echt kut spelen dit jaar.
Why not? Van dit team weet ik het nog niet. van Kuba en Pisvlek weet ik het al wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee dit hele team zal wel fijn spelen?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
3 kabouters op het middenveld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Why not? Van dit team weet ik het nog niet. van Kuba en Pisvlek weet ik het al wel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
EA rijmt op PSVquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef Maver24 het volgende:
Geen boetius. Wtf. Wel park. Waar gaat dat overHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die IF Ramos zou ik niet kopen, want hij lijkt me een erg grote kans op een UP te maken (topscorer Bundesliga).
Ene week IF en dan de volgende week gelijk een UP gelijk aan de IF of beter zelfs![]()
![]()
Ik word nooit echt vrolijk van Biabiany en Remy in 1 teamquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:01 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik sta open voor alternatieven?
Welke spitsen bijvoorbeeld?Er zijn vast wel andere opties.
![]()
Kramer niet op de 1500m, want (volgens zijn vervanger): als je een medaille wint ben je er twee dagen druk mee.![]()
![]()
Hoop dat hij de 10km verliest van Bergsma.![]()
Goeien chemquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
http://imgur.com/RsPuly2 [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met chem stylequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
Wat een pull nu
[ afbeelding ]
20k op de xbox![]()
![]()
Een foutje van 9900 ok, maar daarna nog een keer overbieden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
WTFwaarom bieden ze zoveel?
Volgens mij een foutje van de bieder.![]()
[ afbeelding ]
que?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik begrijp er geen fuck van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een foutje van 9900 ok, maar daarna nog een keer overbieden?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet even een paar schaatsen stelen, wat is dit voor Marokkaanquote:Ouardi heeft Marokkaanse roots en heeft tevens de Marokkaanse nationaliteit. Bij zijn WK Sprint-debuut in 2012 raakte Ouardi zijn schaatsen kwijt, waarna hij via zijn moeder in Quebec zijn schaatsen van vorig jaar liet opsturen en zo een paar dagen voor het toernooi nog kon trainen.![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maar doen. Kuba en Pisvlek vind ik echt kut spelen dit jaar.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
http://imgur.com/RsPuly2 [ afbeelding ]![]()
![]()
Sowieso die hele formatie droppen. En ik heb wel wat beters hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef Revontulet het volgende:
Kan je wel lachen, maar kom dan met wat beters.
Wat zijn je eisen? Dan ga ik eens puzzelen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
4-3-3(5) met Forlan op CF, Lavezzi LW en D'alessandro er in. Mag eventueel een andere 4-3-3 formation zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso die hele formatie droppen. En ik heb wel wat beters hoor.
Wat zijn je eisen? Dan ga ik eens puzzelen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:
Waarom Forlan? Waarom 4-3-3 false 9?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
4-3-3(5) met Forlan op CF, Lavezzi LW en D'alessandro er in. Mag eventueel een andere 4-3-3 formation zijn
IF ramos in mijn team.
Ramos, Adrian RamosRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wil die 4-3-3(5) eens proberen, omdat ik niet echt een goeie afmaker ben met mijn spitsen. En Forlan lijikt me een goed aanspeelpunt door zijn dribbel en passingquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom Forlan? Waarom 4-3-3 false 9?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oké, interessant. Dan kom ik ook niet veel verder dan een soortgelijk team dat je zonet postte. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk voor geen meter speelt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wil die 4-3-3(5) eens proberen, omdat ik niet echt een goeie afmaker ben met mijn spitsen. En Forlan lijikt me een goed aanspeelpunt door zijn dribbel en passing
Groothuis gaat goud winnen denk ikwat is Davis slecht.
Maar die dekselse Kazach nog..
Oja, deze twee ook nog.![]()
Dat klopt. Maar #IBGS, dus dat maakt niets uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, interessant. Dan kom ik ook niet veel verder dan een soortgelijk team dat je zonet postte. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk voor geen meter speelt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Het leek wel of ze elkaar een beetje ophielden. Vreemde race ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef DutchSL het volgende:
Groothuis gaat goud winnen denk ikwat is Davis slecht.
Maar die dekselse Kazach nog..
Oja, deze twee ook nog.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef DutchSL het volgende:
En Mulder houdt het brons ook wel denk ik.![]()
Zelfs Zwitserland staat boven Amerikaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland & Amerika![]()
Zal op het einde wel anders zijn, maar toch![]()
Wat een bazen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rodelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfs Zwitserland staat boven Amerika![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Happy Hour maar kan die Premium 25k packs niet vinden in de shop... Anderen die er ook last van hebben???![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Revontulet het volgende:
Wat een kutteam zeg, speelt voor geen meterquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee dit hele team zal wel fijn spelen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb er geen last van, want die 25k packs zijn toch konko, maar inderdaad ik zie ze ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Spanjaard5 het volgende:
Happy Hour maar kan die Premium 25k packs niet vinden in de shop... Anderen die er ook last van hebben???![]()
Was dit niet vanmiddag toen Sneijder nog in het TOTW zat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, want die 25k packs zijn toch konko, maar inderdaad ik zie ze ook niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sneijder zit nog tot 19:00 in het TOTWquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was dit niet vanmiddag toen Sneijder nog in het TOTW zat?![]()
Thanksquote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef rolls-reus het volgende:
Reemi transfer wallyson zit niet in de squadbuilder
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
18:30quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sneijder zit nog tot 19:00 in het TOTWSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh ja. Dan was het alleen vanmiddagquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sneijder zit nog tot 19:00 in het TOTW
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef Revontulet het volgende:
Immers speelde wel een veel betere pot dan Boetius.![]()
NIFs, maar vaak faalt EA en zitten er al nieuwe IFs in of na 19:00 nog de oude IFsquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Huh? Wat zit er dan in de packs tussen 18:30 en 19:00 ?
Nooit geweten dat er een half uur niks was.quote:
Tijdens TOTY was het in elk geval wel gewoon tot 19:00 de verdedigers en na 19:00 de middenvelders, want iemand hier kreeg toen nog een TOTY Silva op het laatste moment.![]()
Tobias und Tobiasquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een bizarre sport, dat rodelen.Gayer kan bijna niet.
Wie zou het "vrouwtje" zijn?![]()
dat was ik. Ik had toty silva zelfs na 7 uur terwijl dat niet meer mogelijk had moeten zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er een half uur niks was.
Tijdens TOTY was het in elk geval wel gewoon tot 19:00 de verdedigers en na 19:00 de middenvelders, want iemand hier kreeg toen nog een TOTY Silva op het laatste moment.![]()
Die wat bovenop ligt natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tobias und Tobias
[ afbeelding ]
Wie zou het "vrouwtje" zijn?![]()
Ach, je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand van ons hier heeft de ballen om op zo'n sleetje die ijsbaan af te storten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die wat bovenop ligt natuurlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik las sletjequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand van ons hier heeft de ballen om op zo'n sleetje die ijsbaan af te storten.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Aziatische revengefilms zijn vaak wel tofquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Timmm check The man from nowherevette film
Ajeossi (2010) - IMDb
http://m.imdb.com/title/tt1588170/
Gisteren Knights of badassdom gekeken. .met een hoop bekende series acteurs/actrices. Bizarre film
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik durf het wel hoor, lijkt me tof juist.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, je kunt zeggen wat je wilt, maar niemand van ons hier heeft de ballen om op zo'n sleetje die ijsbaan af te storten.
Skeleton (head first) zou ik dan weer niet durven![]()
![]()
Wat een bazen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tobias und Tobias
[ afbeelding ]
Wie zou het "vrouwtje" zijn?
Mooie naam trouwens, zie je in Nederland veel te weinig...![]()
Een Afrikaan uit Gambia die de medailles uitreikt bij het schaatsen, hij zal vast heel veel met de sport hebben![]()
![]()
Schaatsen met 40 gradenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Een Afrikaan uit Gambia die de medailles uitreikt bij het schaatsen, hij zal vast heel veel met de sport hebben
nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aziatische revengefilms zijn vaak wel tof
http://m.imdb.com/title/tt1588170/
Gisteren Knights of badassdom gekeken. .met een hoop bekende series acteurs/actrices. Bizarre filmen idd zeker
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
remake schijnt troep te zijn, mooi niet kijken dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Over Aziatische revengefilms gesproken..maar dan de remake:
[ afbeelding ]Maar check die man from nowhere
echte oldboy wel super ziek
6 packs geopend, beste speler Negredo, beste kaart hunter chem, ook wat squad fitnesses
en een Ajax home kit
(nee, geen discard gifje, want die verkoopt wel voor 200 coins)![]()
En wij maar klagen over de dramatische velden in de klei van Zaltbommel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=739019582798741
Gele kaart?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee dat is zijn tenue.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=739019582798741
Gele kaart?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon doorspelen, mannelijk voetbal, in Engeland zie je 10 zulke overtredingen per wedstrijd
/VI-argumentatie![]()
TIF Hazard wordt echt onbetaalbaar denk ik, ik wil em graag hebben, heb mijn club wat opgeschoond en heb nu 2m coins. Gaat niet genoeg zijn denk ik![]()
Waar is de tijd gebleven van een Lille TOTS Hazard die betaalbaar was. die heb ik ooit nog eens gehad in een pakje. 200k was hij geloof ik![]()
Open gewoon een paar pakjes dan krijg je hem vast wel met jouw geluk.
Bovendien gaat die nog wel flink zakken hoor, hij zit nog geen uur in de packs...![]()
Koop je NIF Hazard en een zooi all atr +6 kaartjes. Als je alle coaches hebt, heb je een betere versie dan de SIF variant.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
TIF Hazard wordt echt onbetaalbaar denk ik, ik wil em graag hebben, heb mijn club wat opgeschoond en heb nu 2m coins. Gaat niet genoeg zijn denk ik![]()
Ik heb al 20 packs geopend met helemaal niks er in dus daar ben ik wel klaar mee nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Open gewoon een paar pakjes dan krijg je hem vast wel met jouw geluk.
Bovendien gaat die nog wel flink zakken hoor, hij zit nog geen uur in de packs...![]()
Hoezo dat? Bij Higuain staat dat hij geen coins kost. dus gratis enzoquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Op het oog lijkt Milito gewoon beteren veeeeeel goedkoper.
![]()
Ow, in dat geval is Milito inderdaad veel goedkoperquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:50 schreef DutchSL het volgende:
Er staat dat hij geen prijs heeft, van onschatbare waarde net als de Nachtwacht.![]()
![]()
Zag haar ook ja. Farrington. Leuke dame. Goed dansje ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Mooi beessie daar bij het snowboarden, Kaitlyn nog wat.
Jep en ze vroegen jouw kapsel terug.quote:
Brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb tenminste nog haar, ouwe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep en ze vroegen jouw kapsel terug.
Brandblusser.gifhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh snap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog haar, ouwe.![]()
Ik zie nu pas dat Payet CM is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Als deze man nou CB of C(D)M was
1.91mAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
and funding her early snowboarding trips by selling some of the family's cowsquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ze is trouwens helemaal niet leuk.Op TV was ze liev.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
and funding her early snowboarding trips by selling some of the family's cows
![]()
Ik viel flauw toen ik de stats zag :$ :$ :$Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wauw hij is vast GEVAARlijk hahaha :$ :$quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel flauw toen ik de stats zag :$ :$ :$hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
xDquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wauw hij is vast GEVAARlijk hahaha :$ :$Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omg omg omgquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel flauw toen ik de stats zag :$ :$ :$Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
volgens mij is mijn buurhond homo want hij luistert nu al voor de vierde keer royals van lordehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of pedo als hij de clip ook kijktquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
volgens mij is mijn buurhond homo want hij luistert nu al voor de vierde keer royals van lordeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar kan ik dan weer niet geil van worden.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Druk bij FOX. HSV - Bayern, Grunn-Twente en Arsenal - Man U
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Darkwing Duck. Die deed ook altijd graag lekker link.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
O, ik dacht dat het ging over Link van Rhett en Link.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inb4 opmerking van iemand die denkt dat het Zelda is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet geil van worden.
[ afbeelding ]
Dit is niet Link maar Zelda sukkelquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet geil van worden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
inb4 opmerking van iemand die denkt dat het Zelda is.![]()
Voor hoeveel gingen de eerste Hazards? Iemand gezien?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zouden we nog steeds een keer nabootsen met GTAquote:
Na de film?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zouden we nog steeds een keer nabootsen met GTAMoet wss wel 100 updates downloaden
Ga trouwens denk ik mn PS3 versie van FIFA terugjatten en de PS4 versie inruilen![]()
![]()
Ik moet hem ook nog even afstoffen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Na de film?Moet wss wel 100 updates downloaden
Ga trouwens denk ik mn PS3 versie van FIFA terugjatten en de PS4 versie inruilen
Ben je het al zat dat niemand op de PS4 zit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee op PS3 speelt het lekkerder ofzo. Of minder kut iig...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog even afstoffen.
Ben je het al zat dat niemand op de PS4 zit?![]()
Boh! Ik wist niet dat er voetbal was vanavond.
Groningen al voor op Twente
Ja leuk! Verklapt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh! Ik wist niet dat er voetbal was vanavond.
Groningen al voor op TwenteIk wilde het zondag met het bord op schoot kijken.
Kan je lang wachten denk ik als je deze samenvatting op zondag verwachtquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja leuk! Verklapt.Ik wilde het zondag met het bord op schoot kijken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oprottequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja leuk! Verklapt.Ik wilde het zondag met het bord op schoot kijken.
![]()
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 12-02-2014 om 20:47:21#Matavz is inderdaad niet door de keuring van Rubin Kazan gekomen. reageer retweet
![]()
![]()
Ik heb echt een heerlijk kopje Kania©-oplossoep. Het is echt heerlijk. Lekker soepie. Veel groenten maar toch prima te nuttigen zonder lepel. Kan het alleen maar aanraden, die overheerlijke Kania©-oplossoep.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Kania©-oplossoep.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 12-02-2014 om 20:47:21#Matavz is inderdaad niet door de keuring van Rubin Kazan gekomen. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat een beetje te kania?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt een heerlijk kopje Kania©-oplossoep. Het is echt heerlijk. Lekker soepie. Veel groenten maar toch prima te nuttigen zonder lepel. Kan het alleen maar aanraden, die overheerlijke Kania©-oplossoep.
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Kania©-oplossoep.![]()
De Leeuw mist 2 megakansen voor 2-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hazard valt een stuk duurder uit dan verwacht. Gaat voor 2.2m momenteel..daar zie ik toch geen 8 ton ofzo vanaf gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#exitbertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel heel erg CU2/Hyves early daysquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom dit net tegen als coverphoto op Facebook.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ade heeft straks gewoon in een half jaar tijd een TOTS bewerkstelligd als hij zo doorgaat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:SS Lazio is van plan juridische stappen te ondernemen tegen eenieder die de leeftijd van Joseph Minala in twijfel trekt. Een foto van de Kameroener (17) deed deze week veel stof opwaaien.
Op het eerste gezicht lijkt Minala een ervaren rot, die zijn strepen in het voetbal ruimschoots in verdiend. In werkelijkheid is de voetballer uit Kameroen een zeventienjarig talent. Aan zijn geboortecertificaat mankeert echter niets, laat Lazio in een verklaring weten.
De Romeinen hebben genoeg van het geroezemoes rond het talent, die volgens Afrikaanse media al de respectabele leeftijd van 41 zou aantikken. 'We zullen juridische stappen ondernemen als mensen de leeftijd van Joseph in twijfel blijven trekken. Dit schaadt de goede naam van de club en de speler', luidt het statement. Minala speelt sinds de zomer bij Lazio.
Foto kwam hier al een paar keer voorbijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat ik niet met zijn SIF om kon gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Ade heeft straks gewoon in een half jaar tijd een TOTS bewerkstelligd als hij zo doorgaat.![]()
Ik zeg zo op Skype: nu moet iedereen een 400c pack openen en als er een Ier in zit moet je die discarden.
Fuszy opent ipv een 400c pack een 750c pack en hij krijgt meteen Opara![]()
![]()
Het was vast grappiger dan dat het nu klinkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zeg zo op Skype: nu moet iedereen een 400c pack openen en als er een Ier in zit moet je die discarden.
Fuszy opent ipv een 400c pack een 750c pack en hij krijgt meteen OparaFeyenoord Rotterdam![]()
Taad 1-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was echt hilarisch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het was vast grappiger dan dat het nu klinkt.![]()
Zo lang niet normale TV gekeken dat ik de film op RTL7 wil pauzeren om te gaan pissen. (Nee, dat kan niet bij mijn el cheapo UPC pakket)![]()
Elke 10 minuten is het reclame, dus dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
Zo lang niet normale TV gekeken dat ik de film op RTL7 wil pauzeren om te gaan pissen. (Nee, dat kan niet bij mijn el cheapo UPC pakket)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik was er live bij en heb gehuild.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het was vast grappiger dan dat het nu klinkt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben al 2 druppels lichterquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Elke 10 minuten is het reclame, dus dat moet wel lukken toch?![]()
![]()
Ik verlaat de partij altijd als de tegenstander in een unlockable shirt wil spelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
okquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verlaat de partij altijd als de tegenstander in een unlockable shirt wil spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
want?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verlaat de partij altijd als de tegenstander in een unlockable shirt wil spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die hebben dus genoeg FIFA gedaan om die shirts te unlocken dus die moeten goed zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die hebben dus genoeg FIFA gedaan om die shirts te unlocken dus die moeten goed zijn.
Ik heb die ook veel, maar dat is omdat ik de pre-order editie heb gekocht en daar zitten ze volgens mij allemaal in
En ik ben slecht.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
ziekkkk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gewoon nerveus van het kijken
Godverdomme GiroudAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen heeft die shit johquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die hebben dus genoeg FIFA gedaan om die shirts te unlocken dus die moeten goed zijn.
Kan je beter mensen met debiele gamertags met veel X'en en hoofdletters wegklikken omdat het teringidioten zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus Christus. Ik wordt al niet goed als ik er naar kijk. Ook nog ff er op gaan staan.quote:![]()
RvP op de lat. Goede reflex megapool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mickey.gifquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef m25 het volgende:
[..]
Jezus Christus. Ik wordt al niet goed als ik er naar kijk. Ook nog ff er op gaan staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef m25 het volgende:
[..]
Jezus Christus. Ik wordt al niet goed als ik er naar kijk. Ook nog ff er op gaan staan.
Wat ik nog weet is dat ik hem aan het begin wilde hebben, maar ik vond 200k echt veel te veel geld na een paar weken in het spel. En een maand later was hij 600kquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand nog het prijsverloop van Ibrahimovic vorig jaar?![]()
Dat was wel redelijk zijn max toen volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chadli scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gek van die kut turken met hun gare internet verbinding.
Speel weer tegen een achmed die dat happeren gebruikt om te scoren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja, nu 1.5 miljoen. Ik twijfel. Als ik m na een week alweer zat ben, en zijn prijs blijft gelijk, is dat al gelijk -75K aan tax.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ik nog weet is dat ik hem aan het begin wilde hebben, maar ik vond 200k echt veel te veel geld na een paar weken in het spel. En een maand later was hij 600k![]()
Dat was wel redelijk zijn max toen volgens mij.![]()
Dan ben ik dus ook een idioot. Maar mijn broer heeft die GT bedacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft die shit joh
Kan je beter mensen met debiele gamertags met veel X'en en hoofdletters wegklikken omdat het teringidioten zijn.![]()
dat kut gehapper ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gek van die kut turken met hun gare internet verbinding.
Speel weer tegen een achmed die dat happeren gebruikt om te scoren.![]()
Je hebt wel zo'n foute cliché gamertag ja DS2
Al is het nog niet zo erg als xX KiLL3R3LiT3 HD xX ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: