SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kopen dan, ben je een echte monopolist
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Trouwens, hoe lossen jullie BBVA rechtsback op als je Alves niet kan betalen? Juanfran/Carvajal/Pereira is een beetje zelfde categorie. Voldoen wel maar het zijn geen Marcelo's of Alba's![]()
Ik vind Juanfran een prima backske. Doet het bij mij al maanden goed, en doet in aanvallend opzicht af en toe ook lekker mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Trouwens, hoe lossen jullie BBVA rechtsback op als je Alves niet kan betalen? Juanfran/Carvajal/Pereira is een beetje zelfde categorie. Voldoen wel maar het zijn geen Marcelo's of Alba's
Pereirra ook geprobeerd, was ik niet kapot van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond Carvajal ook prima en die heeft zelfs een IF dus die kan ook best goed zijn.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zie het nu ook, ik zocht op zijn orginele positie, CF. Heel veel omgevormde kaarten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is de prijs dan? Op PS3 staan er in een uur al 15 te koop...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Mignolet is prima.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in de BPL? (buiten Cech/Lloris en de te dure IF Hart)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Steek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in de BPL? (buiten Cech/Lloris en de te dure IF Hart)![]()
Die seasonsIk speel nu divisie 3 en ik ben ook gewoon de betere (meer balbezit, meer schoten, verdediging staat als een huis), maar mijn spelers hebben een overal rating van 77
Ik ben ook maar net begonnen, alleen het frustrerende is dat ik bijna elke wedstrijd de bovenliggende partij ben maar ik met 0 - 1 verlies vanwege een altijd rake schot in de kruising van een Eto'o, Aguero, Jovetic, Balotelli en ga zo maar door
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?![]()
#JBGSquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Exorbitantes het volgende:
Die seasonsIk speel nu divisie 3 en ik ben ook gewoon de betere (meer balbezit, meer schoten, verdediging staat als een huis), maar mijn spelers hebben een overal rating van 77
Ik ben ook maar net begonnen, alleen het frustrerende is dat ik bijna elke wedstrijd de bovenliggende partij ben maar ik met 0 - 1 verlies vanwege een altijd rake schot in de kruising van een Eto'o, Aguero, Jovetic, Balotelli en ga zo maar door
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, maar jij lekt wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je niet kunt traden, kom je niet snel aan 35K. Veel wedstrijden spelen dus. Wat voor team heb je nu dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Exorbitantes het volgende:
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
#JBGDS2quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Exorbitantes het volgende:
![]()
Weet ook niet hoe het anders moet, ben nu aan het sparen voor een Eto'o en dan ga ik denk ik verder met seasons.. Maar hoe kom ik zo snel aan 35K?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |