Hallo allemaal,
Zoals de titel al doet vermoeden ben ik wat onzeker over mijn gebit en nu wil ik gewoon weten hoe de Fokkers daar over denken.
Bij sommige mensen komt het voor dat zij geboren worden met minder tanden of kiezen dan de rest van de wereld, meestal gaat het hier dan om 2 of 3 kiezen. In mijn geval mis ik van 20 kiezen die een normaal persoon heeft (incl. verstandskiezen) 9 stuks... Hierdoor zit er vrij veel ruimte tussen mijn tanden en kiezen en is mijn gezicht ook smaller dan wanneer ik een vol smoelwerk tanden en kiezen zou hebben gehad.
Aangezien ik er met eten geen last van heb en een operatie toch wel een hele ingreep is heb ik er nog niks aan laten doen. Wat kunnen ze dan doen? Optie 1 is datgene wat ik heb opschuiven en daar implantaten tussen schroeven. Optie 2 is het volledig verwijderen van mijn gebit en een kunstversie.
Mijn gebit is verder goed, nooit gaatjes en altijd na 5 minuten bij de tandarts weer buiten omdat ik het gewoon goed verzorg.
Dus ik zou graag weten wat jullie vinden. Plaatje er bij voor een beeld. (raar plaatje maar de fotograag had moeite om men hele hoofd er op te krijgen...)