Echtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaik heb een mail gestuurd..
Over hoe achterbaks de mensen daar zijn
+ foto van de poll en linkje fok
oh die zwerft hij nog wel eens tegen het lijfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk houdt nog van een meisje van 6 jaar geleden.
Die hield ook van filosofie met op het oog Nicoline denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh die zwerft hij nog wel eens tegen het lijf
Paul vertrekt als zijn pikkepijp gaat (althans dat hebben ze elkaar beloofd)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan hebben we toch nog steeds Paul? Of Vanass? Of Lautje? Die kunnen ook niet filosoferen.
voor het denken de kerk uitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die hield ook van filosofie met op het oog Nicoline denk ik
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wil alleen heel graag Hakim eruit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Paul vertrekt als zijn pikkepijp gaat (althans dat hebben ze elkaar beloofd)
Vanes kan dan wel niet filosoferen maar maakt zich enkel druk ok haar keuken gebeuren.
Laura ( zij die ons versteld zou doen staan ) uhhhh nou ik ben niet onder de indruk van haar om het zachtjes uit te drukken.
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mistquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil verdomme Ruud naar zijn zolder zien gaan, blijven ze daar staan kleppen, stelletje ouwe wijven.
Hij poetst zijn tanden nu...geduldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil verdomme Ruud naar zijn zolder zien gaan, blijven ze daar staan kleppen, stelletje ouwe wijven.
hij zei vanaaf tegen koetje dat hij morgen vroeg eruit zou gaan om naar zolder te gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
jij maakt wel vrienden heh zuuryquote:
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik wil alleen heel graag Hakim eruit.
sryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je bent me steeds 2 seconden voor met cappen en posten
Heel vaak, als je wacht op mensen die ergens weg gaan, komen er steeds meer bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Lijk mij ook een stuk verstandiger, maar ja, verstandig en Ruud.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hij zei vanaaf tegen koetje dat hij morgen vroeg eruit zou gaan om naar zolder te gaan
Ben je een beetje bijgetrokken ja?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, hoofd niet zo, wel lekkere tieten, beetje breed in het achterwerk, een ietsje x benen, maar verder wel doable ... Waarom heb je daar nu zoveel tijd voor nodig Peun?
Cam staat er sinds vandaag maar niemand weet wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mist
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
LS maak je caps als Ruud op zijn zoldertje gaat?
Ga naar me eigen zoldertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |