Zijn 2 tassen van Desigual, nog wat van Invito, een aantal komt uit Italië en die nr. 13 die is van H&M en van echt lederquote:
Dat was tot nu toe de enige waar iemand al een optie op had. En die is zojuist bevestigd, dus sorry. Helaas...quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:21 schreef Sarasi het volgende:
Nr 4! Kan ik 'm eventueel ook komen ophalen? En hoezeer is de slijtage?
Nee, sorry. Die is te groot, zo'n tas heb ik al. Jammer!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef div-er het volgende:
[..]
Dat was tot nu toe de enige waar iemand al een optie op had. En die is zojuist bevestigd, dus sorry. Helaas...
Is die andre Desiqual niets voor je?
Detailfotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef yvonne het volgende:
Groter plaatje van 13 en wat moet ie kosten (kijk ik daar overheen)?
Ha ha ha, in het dagelijks leven veel met BTW van doen.quote:
Het is toch niet wat ik bedoel. Succes met je verkoop.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:10 schreef div-er het volgende:
[..]
Detailfoto
En de prijs is 15 excl. BTW, maar het staat je vrij te bieden. Ik ben heel meegaand als je meerdere tassen wilt hebben. En afhalen kan ook!
Dat is nr 5, die staat al best gedetailleerd op 3 foto's.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
Detail foto's van Desigual die je nog hebt?
Hopen dat ze zelf ook een deel inkomen genereert?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:07 schreef d4v1d het volgende:
Allejezus.. je zou maar als man samen met die vriendin in een huis wonen
Dat zal wel een pakketje worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |