SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
dus?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. In een koe zit geen kwaad. Ze zijn wel heel sterk en zwaar!!
Tja, je zou zomaar empathie hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef community het volgende:
Rienk had een agressieve vader, dat is wel duidelijk. Die weet heel goed met wie hij geen ruzie moet zoeken. Lafbek.
Ik ben het met Rienk eens, bij mij is ie juist iets gestegen. Zo zie je maar hoe verschillend mensen gebeurtenissen kunnen beleven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog kwalijker! Hij heeft Hakim dan toch gehoord en gezien hoe achterlijk Hakim Isa aan het treiteren was en dat Isa echt een aantal keren echt gevraagd heeft of hij wilde ophouden.
Rienk zakt punten in mijn achting..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:29 schreef Peunage het volgende:
Wat was er nou gebeurd tussen Isabel en Hakim? Ik kan het ook opzoeken in de streamverslagen, maar dat is niet altijd even duidelijk, en we hebben het er nu toch over
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Voxs het volgende:
Isa: Hakim wilde grote sterren. Ik stelde voor wat minder bekende omdat het anders teveel geld kost. Toen ging hij me nadoen; Ik ben Isa en ik kan niks Hij bleef doorgaan en zei dat ik niks kon en dat ik niemand buiten had en dat als ik wilde zingen ik dat maar lekker ergens anders moest doen. En ik vroeg hem steeds wil je ophouden, maar hij ging maar door. Dus liep ik weg. toen dacht ik Waarom loop ik weg. Ik kwam terug en toen maakte hij nog een opmerking en toen ging ik schreeuwen.
Rienk die doet het ook rustig niet om haar te laten lerenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben het met Rienk eens, bij mij is ie juist iets gestegen. Zo zie je maar hoe verschillend mensen gebeurtenissen kunnen beleven.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
LoL, Ruud keek in de cam... LuL!
[ afbeelding ]
Ja, die lijkt haar zender wèl aan te hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik doe de stream aan en hoor meteen een koe schijten
mag lije dat ze 'm in geen dagen missen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik verstop mijn spullen allemaal daar boven en ga daar zelf ook zitten vertelt Ruud aan de koe.
Zou wel tof zijn, als ze echt denken dat hij over het hek gesprongen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:35 schreef Urb het volgende:
Ruud praat over zn houdini-aktie tegen de koe, wil 6-7-8 uur wegblijven.
beter dan billy en drequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik doe de stream aan en hoor meteen een koe schijten
Ja WTF ik hoorde het ook.. niet over de matineequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef Capaja het volgende:
bil tegen djo
dat toen met paul he, het kwam zo onverwacht en ik durfde geen nee te zeggen tegen hem
iemand ook gehoord ?
en kort daarna ; is dit de matinee voorstelling van 9 uur ?
Ja ik ook, ze was een beetje overrompeldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef Capaja het volgende:
bil tegen djo
dat toen met paul he, het kwam zo onverwacht en ik durfde geen nee te zeggen tegen hem
En ons.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud gaat nu al zijn ideeën delen met een koe, wtf
Hij heeft het tegen ons denk ik ....ow nu een mopquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Als ie meteen een broodje meeneemt, kan ie er echt wel 8 uur volhoudenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:35 schreef Urb het volgende:
Ruud praat over zn houdini-aktie tegen de koe, wil 6-7-8 uur wegblijven.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben het met Rienk eens, bij mij is ie juist iets gestegen. Zo zie je maar hoe verschillend mensen gebeurtenissen kunnen beleven.
Straks steelt die koe Ruud's plan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
De "Show" begint me langzaam de strot uit te komen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud gaat vannacht in de koe slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Straks maakt ze dr nog van dat het tegen haar wil was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef Capaja het volgende:
bil tegen djo
iemand ook gehoord ?
en kort daarna ; is dit de matinee voorstelling van 9 uur ?
of erger, ze verteld het door !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks steelt die koe Ruud's plan.
Ja, dan zal het wel zo zijn, Isa is ook één van de weinige mensen die geen gekleurd verhaal heeft als het haar eigen gedrag tijdens een conflict betreft.quote:
Haha, wij hebben kippen thuis en als ik gestrest ben ofzo ga ik altijd bij de kippen in het hok zitten en tegen hun praten. Werkt heel rustgevend!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks steelt die koe Ruud's plan.
als je haar er nog even over laat nadenken .........quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Straks maakt ze dr nog van dat het tegen haar wil was.
Ik neem je serieusquote:
jottemquote:
Waar zijn de koeien nou??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie ze zitten die koetjes op zolder
Van het afscheren van zijn baard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Vuurdoorn het volgende:
Zegt Ruud nu ook: Ik heb er spijt van? (ik denk dat van het in Utopia stappen, maar dat is mijn eigen invulling)
Spijt van zijn baardquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Vuurdoorn het volgende:
Zegt Ruud nu ook: Ik heb er spijt van? (ik denk dat van het in Utopia stappen, maar dat is mijn eigen invulling)
Dat hij zijn baard heeft afgeschoren...hij mist hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Vuurdoorn het volgende:
Nee spijt dat hij z'n baard eraf geschoren heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef Vuurdoorn het volgende:
Die twee dummies hebben elkaar wel gevonden he. Niveautje hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
Kleuterklas Utopia. Breng uw kind ook!
[ afbeelding ]
gezelligheid op een doordeweekse dinsdagavondquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest er wel om lachen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Parlay het volgende:
Staan 2 koeien in de wei, zegt de ene koe "mooi weertje, heh?" Zegt de andere koe "Hou je mond joh, koeien kunnen helemaal niet praten"
Mop van Ruud.
haha ja en Andrea slingerde rond in een wit gewaad. jammer dat ik geen cap heb ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
gezelligheid op een doordeweekse dinsdagavond
heb geprobeerd terug te spoelen, maar helaasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha ja en Andrea slingerde rond in een wit gewaad. jammer dat ik geen cap heb ;-)
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef SailingDuck het volgende:
Dan mag je wel opschieten als je nog een baby wil krijgen hier :S
dat doen ze morgen in Centraal ff regelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef SailingDuck het volgende:
Dan mag je wel opschieten als je nog een baby wil krijgen hier :S
Jawel, omdat het Ruud is......quote:
fylosofeer school denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
Dat jengelende ouwehoeren van Nic.. gódkolere waar heeft ze dat geleerd
Blijft interessanter dan het handjeklap van Vanessa en Laura er naast. Of de stream met Ruud en koeien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
En Rienk-Boedda-Nic is al helemaal van het verwachtteNiveau
die is daar geborenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef waxmask het volgende:
In BB is toch ook een baby geboren? Of was ze toen al het huis uitgegaan?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
De draagtijd van Isa is maar 9 weken, net als bij andere Labradors ......quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Stroom het volgende:
euh als er een utopia baby moet komen dan moet er stevig doorgeneukt worden, anders redden ze het niet
hebben ze de verjaardagskaart weer open gemaakt ?quote:
Ja die was als zwanger, dat klopt. Maar de baby hebben we toch nog wel even gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
die is daar geboren
maar Tanja was al zwanger toen ze erin kwma
en die kleine mocht inderdaad niet op tv
Achja, het zijn de enige rustige "beesten" in Utopiaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Soury het volgende:
Dat koe gedoe gaat best ver. "Je bent een mooie koe. kusje"
Ik ben dus niet de enige die dat hoort.Zo af en toe klinkt er muziek door op de stream (in de stal)quote:
gelukkig praat Nico wel zinnigquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
De draagtijd van Isa is maar 9 weken, net als bij andere Labradors ......
van aike's haar en nagels klei je zo een levensechte baby.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
10 minuten per dag mocht het maar geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja die was als zwanger, dat klopt. Maar de baby hebben we toch nog wel even gezien?
Nee, is stream 2quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
hebben ze de verjaardagskaart weer open gemaakt ?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
van aike's haar en nagels klei je zo een levensechte baby.
Zoiets zeg ik ook tegen mijn kat hoor. Ruud kan met niemand echt praten daar. iedereen is te druk met zichzelf . Dan maar tegen de koe ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Achja, het zijn de enige rustige "beesten" in Utopia
Erg hé, het is net of ze constant les aan het geven is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
Dat jengelende ouwehoeren van Nic.. gódkolere waar heeft ze dat geleerd
Ja, zou het misschien de camera zijn die aanloopt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Vuurdoorn het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat hoort.Zo af en toe klinkt er muziek door op de stream (in de stal)
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoiets zeg ik ook tegen mijn kat hoor. Ruud kan met niemand echt praten daar. iedereen is te druk met zichzelf . Dan maar tegen de koe ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |