Pino ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef Redefine het volgende:
Wat is dat met die stages van tegenwoordig. Bij mijn stage een paar jaar terug (tijdens Vancouver) had ik geen seconde de tijd om de Spelen te volgen
Zoveel live-sport was er toen ook niet tussen 9 en 5quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef Redefine het volgende:
Wat is dat met die stages van tegenwoordig. Bij mijn stage een paar jaar terug (tijdens Vancouver) had ik geen seconde de tijd om de Spelen te volgen
Ah nee klopt, ik was in de war met dat ik s'nachts nauwelijks wat kon zien i.v.m. opstaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel live-sport was er toen ook niet tussen 9 en 5
Heb schijt en heb de 500m vandaag (2e alleen) gewoon gezien, gisteren wel allebei. Morgen de 1000m ook wel denk ik. Voor de rest niet zo veel nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino ook niet.
Ligt eraan waar je zit basically.
Op mijn werk FOK! ik bewust niet. Dan kom ik iedere keer wanneer ik IE opstart in de verleiding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah nee klopt, ik was in de war met dat ik s'nachts nauwelijks wat kon zien i.v.m. opstaan![]()
Overigens is het wel zo dat het grootste gedeelte van mijn stage en nu werk er echt geen tijd is om te Fokken. Gelukkig werk ik ook vaak thuis
Schijtlolligquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef Redefine het volgende:
Had ik het over een user, moet je weer zien wat voor een pareltje er nu weer geopend is als topic
Dimi de Jong ook niet.Wel vreemd, had verwacht dat het juist wel relaxde en makkelijk pratende gasten warenquote:Op woensdag 12 februari 2014 06:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de herhaling te kijken en ik denk: wat een lelijke outfits hebben die snowboarders aan tafel aan... maar dat zijn dus de officiële pakken?
En die Dolf van der Wal is niet echt een lekkere prater
Misschien in de kroegquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dimi de Jong ook niet.Wel vreemd, had verwacht dat het juist wel relaxde en makkelijk pratende gasten waren
De Mart waar we het de komende 30 jaar mee moeten doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk eens live kijken... ik vind dat Henry het uitstekend doet
Gaat hij ook de tour doen dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Mart waar we het de komende 30 jaar mee moeten doen.
Lekker hapje ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Die Mulder is ook echt zo'n mannetje he![]()
Nog dertig jaar om twee keer zo breed te worden en te leren hoe je tafelgasten aan het janken krijgtquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Mart waar we het de komende 30 jaar mee moeten doen.
Volleybal op ijs zou wel bazig zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie morgen het beachvolley gaat winnen
Zijn broertje zal wel balen, hij is in alles net een tandje leuker, lekkerder en beterquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
Volleybal op ijs zou wel bazig zijn.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn broertje zal wel balen, hij is in alles net een tandje leuker, lekkerder en beter
"PotverdOrie ik zie niks"quote:
Terugkijken na henry een optie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Rijdende rechter terugkijken of Henrygod. Ik vind het lastig.
Ik zou RR doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Rudi Voller kan wel even wachten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Die Rijdende Rechter was wel tof... zelden zo'n irritant tunnelvisiewijf gezienquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
Verrek jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rudi Voller kan wel even wachten.
Allemaal live bij de NOS.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze beelden heb ik al 10 keer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |