ik snap het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
om 12 uur is het leuk
maar jij wilt dat zeker niet snappen
eigenwijs joch
kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
wodka redbull in de aanbieding
niet echt bevorderlijk voor je nachtrust
FOK!kers die mij lekker noemen neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh ik vind het een negatief woord, tenminste zo komt het over
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben een ondode vraag flips maar die heeft mij wel eens in het echt gezien
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de nacht van woensdag op donderdag zeg maar
sorry voor de verwarring
trutquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK!kers die mij lekker noemen neem ik niet serieus
[..]
Ik ontken alles.
Nam je me maar eens serieus. /faxiemodus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles.
jeetje, daar ben ik dus de fout in gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles.
Ik hou wel van lekkere mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat flips een mooie man is
geen lekkere dat is ook manonterend
o shitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam je me maar eens serieus. /faxiemodus.
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewustquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje, daar ben ik dus de fout in gegaan
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.quote:
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat flips een mooie man is
geen lekkere dat is ook manonterend
de internet*quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o shit
[..]
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewust
[..]
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.
[..]
ok
Niet onbewust hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewust
is goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan ben ik dronken voor ik aankom
Zit wel een kern van waarheid in ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |