Ik heb geen idee? Vind je dat groene ding er zo uitzien? Dus het is optioneel?quote:
Het is inderdaad een waterbesparend element. Daar kun je maar 1 ding mee doen: weggooien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Vind je dat groene ding er zo uitzien? Dus het is optioneel?
Dus dan zou het niet uit maken waar ik hem plaats in de constructie?
Ok duidelijk haha. Want het verkloot je douche druk zo ver dat het niet meer fijn douchen is? Geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een waterbesparend element. Daar kun je maar 1 ding mee doen: weggooien.
Dan zou ik er 2 moeten hebben want hij zit op 2 punten vast.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Woelwater het volgende:
Zat te denken aan iets voor tussen de muur en de beugel.
Douchen is een momentje van ontspanning, dat doe je niet onder een pisstraaltje. Het verkloot inderdaad je douche.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok duidelijk haha. Want het verkloot je douche druk zo ver dat het niet meer fijn douchen is? Geen ervaring mee.
Ok bedankt haha.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Douchen is een momentje van ontspanning, dat doe je niet onder een pisstraaltje. Het verkloot inderdaad je douche.
Leuk dingetje, voor weinig geld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok bedankt haha.
Nou, dan is dit topic niet zo heel nuttig meer. Wat vinden jullie van mijn el cheapo fake luxe douche?
En wat is dan volgens jou het meest logische punt? Voor de kruising zodat ook de handdouche mee doet, of er na?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Elan het volgende:
Zonder dat element heb je plotseling wel een douche die enorm veel water gebruikt, daarbij is het een regendouche, TS begrijpt het principe van een dergelijke douche?
Je hebt best kans als je die bespaarder weghaalt je hele badkamer van muur tot plafond zeiknat is omdat de verhoudingen niet meer kloppen.
M.a.w. ik zou hem er mooi tussen zetten.
Haha wel mooie photoshop maar waar je hem nu neer hebt gelegd is de knop om te wisselen tussen boven/handdouchequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef Gloorbek het volgende:
Het is volgens mij ook voor waterbesparing, en moet volgens mij, aan het profiel te zien aan deze kant gemonteerd worden..
[ afbeelding ]
Dat is waar ja, goed punt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Elan het volgende:
Zou hem er na doen, een harde straal voor de handdouche kan nog wel eens van pas komen als je moet gaan schoonmaken of iets wilt afspoelen of zo.
Dat is waarom ik geen loodgieter ben gewordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha wel mooie photoshop maar waar je hem nu neer hebt gelegd is de knop om te wisselen tussen boven/handdouche
Rechts komt het water van de handdouche uit
Interessante theorie, leg eens uit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef hoas het volgende:
Die versmalling is om als je ketel niet genoeg capaciteit zou hebben voor zo'n grote douche, anders niet nodig.
Dat wordt lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:33 schreef delano.888 het volgende:
De kop op de stand heeft UITERAARD een niet-standaard maat dus even met een slangetje testen kan niet, nu ga ik dus met de grote stang vasthoudend met daaronder een slangetje alles testen
Shit ik redeneer net andersom, sorry.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Interessante theorie, leg eens uit?
Het wordt steeds interessanter, Je beweert dus eigenlijk dat wanneer je ketel teveel capaciteit heeft je er zo'n restrictiering moet monteren? Ben benieuwd naar je onderbouwing.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef hoas het volgende:
[..]
Shit ik redeneer net andersom, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |