Tuurlijk Argo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
Je bent erg slim, maar kan je er ook mee omgaan?
'Slimme' reclames.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef datismijnmening het volgende:
Je snapt toch hoop ik wel hoe reclame werkt hé
quote:
Nee.quote:
Nounou, ik beef als een rietje.quote:
"interactief", "high tech". Of een achtervoegsel "met sensor" komt vaak ook aardig in de buurt. Dus "Ring met sensor" etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef very het volgende:
Hoe moeten ze het dan noemen, TS?
Wel moet het natuurlijk in een ongeveer net zo kort woord net zo'n duidelijke boodschap overdragen hč..
succes
Dat dekt de lading toch minder, vind ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:25 schreef doppelgänger het volgende:
Gaat lekker de laatste tijd, elke dag wel een aantal berichten over nieuwe "slimme" apparaten.
slimme tandenborstel
slimme ring
slimme hoofdtelefoon
slimme gun
[..]
"interactief", "high tech". Of een achtervoegsel "met sensor" komt vaak ook aardig in de buurt. Dus "Ring met sensor" etc.
quote:Zo worden onder andere een Heineken-biertje en Starbucks-koffiedrankje herkend. Als het merk niet wordt herkend, toont de beker de inhoud, zoals 'appelsap'.
Kut...zo kan ik geen GHB meer bij die tsjimaights in hun drankje sneakenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:29 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
Slimme beker herkent wat gebruiker drinkt
[..]my god.. WAAROM!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Eindelijk, een bedrijf die zijn al zijn middelen inzet om ons te verlossen van die ellendige lichtknopjes..quote:Apple ontwikkelt platform slimme woning
..
Het systeem van Apple zou het bijvoorbeeld mogelijk maken om lampen aan te laten gaan wanneer de gebruiker zijn of haar woning betreedt.
Tot dat straks iedereen automatische verlichting heeft en men niet anders meer wil.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef doppelgänger het volgende:
*schop*
[..]
Eindelijk, een bedrijf die zijn al zijn middelen inzet om ons te verlossen van die ellendige lichtknopjes..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |