SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bendtner - Scoco
Nolan
... Adam Johnson ?
geen idee wie die LM is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ziet er prima uit, niks op aan te merkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn nieuwe teampje.
Opmerkingen?
http://www.easports.com/f(...)Id=dbyWpoSxnKRZR:ps3
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nu maar hopen dat het ook zo speeltquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, niks op aan te merken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duitse toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
Diskwalificatie
Domme regel ook en dat starten is zo vals, wachten altijd zo ontiegelijk lang
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Breekt de pleuris straks helemaal uit in dat Duitse kampquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja haha dat maakt heel wat goed
Eerst al dat gedoe met Pechstein (), nu dit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mulgrewquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit even te denken hoe ik dit af ga maken: [ afbeelding ]
Er zijn wel veel opties maar wat zouden jullie doen?Van Dijk mot je hebben
![]()
Ze zouden dat starten gewoon zoals in andere sporten geautomatiseerd moeten doen met piep-piep-pieeeeeeeeep zodat het beter te timen is voor de sporters.
En dan mogen ze ook gewoon met hun knie of arm bewegen als ze maar niet te vroeg wegrijden.. elektronisch waarnemen of ze te vroeg over de lijn gaan, simpel te doen.![]()
Dat kan ook nog ja. De IF is alleen wat te duur nu.quote:
Ik denk ook niet dat ik IF Gauld ga halen, eerder de NIF.![]()
Gefeliciteerd poker.
Voor je verjaardag een waka waka-goal. Die had je nog een tijdje tegoed geloof ik.
http://www.easports.com/media/play/video/185365411hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja zoals het nu gaat kan het maar dan moet je een beweging van de arm niet meteen als valse start zien.. ze ging niet eens voorwaartsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:02 schreef DutchSL het volgende:
Ze zouden dat starten gewoon zoals in andere sporten geautomatiseerd moeten doen met piep-piep-pieeeeeeeeep zodat het beter te timen is voor de sporters.
En dan mogen ze ook gewoon met hun knie of arm bewegen als ze maar niet te vroeg wegrijden.. elektronisch waarnemen of ze te vroeg over de lijn gaan, simpel te doen.
Echt een autist die de huidige regels verzonnen heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Gefeliciteerd poker.
Voor je verjaardag een waka waka-goal. Die had je nog een tijdje tegoed geloof ik.
http://www.easports.com/media/play/video/185365411Ik verwachtte een running waka waka
![]()
![]()
Zou SIF Matuidi hier veel verschil maken met de NIF? Andere opmerkingen over/verbeteringen aan dit team?
Edit: Heb 100k om Lavezzi, Tevez, Sanchez, Matuidi & Vidal te halen. De rest heb ik al in de club zitten![]()
Dat kan hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zoals het nu gaat kan het maar dan moet je een beweging van de arm niet meteen als valse start zien.. ze ging niet eens voorwaarts
Echt een autist die de huidige regels verzonnen heeft
[..]Ik verwachtte een running waka waka
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Agbonlahor of Remyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
DS2, even niet kijken:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ik misschien beter Sturridge terug zetten naar CAM, en Remy in de spits gooienniks beter dan iemand openrukken met pace.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |