watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:19 schreef mradvocaatje het volgende:
In t begin was het veel te intens en ging t veels te snel (hij nam me mee naar zn ouders enz enz).. Ik dacht toen dat hij verliefd op mij was. Juist in die periode ging t best slecht met mij, en had ik m nodig--> ik zocht bevestiging.. en wat deed hij? Hij nam afstand..
...quote:Feit is wel dat hij voor mij een lange relatie en t nu heel rustig wil doen.
Aangezien het slecht met je ging zou dat terugtrekken ook daardoor kunnen komen.quote:Maar goed: Herkennen meer mannen dit? Dat op het moment dat ze denken dat t toch wel serieus gaat worden zich terugtrekken?
immers toen hij jou dat gevoel gaf te intens in de prille relatie te staan duwde je hem ook weg... toch? en nu krijg je je zin is het nog niet goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:44 schreef mradvocaatje het volgende:
maar als ie twijfelt is het t slimst om m daarmee alleen te laten ofniet?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:57 schreef Re het volgende:
[..]
immers toen hij jou dat gevoel gaf te intens in de prille relatie te staan duwde je hem ook weg... toch? en nu krijg je je zin is het nog niet goed
Ik snap dit nooit zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:44 schreef mradvocaatje het volgende:
maar als ie twijfelt is het t slimst om m daarmee alleen te laten ofniet?
nja iig bedankt voor de reacties!!
Sommigen noemen dat 'bindingsangst'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:00 schreef mradvocaatje het volgende:
nee ik duwde hem toen absoluut niet weg.. hij nam ineens afstand, zomaar.. en ik ging daar echt aan kapot (klinkt dramatisch maar t ging echt slecht met mij)
maar ik vroeg me dus gewoon af of anderen t ook herkennen: dat je ff afstand wil omdat t allemaal te serieus wordt
oh, het ging te intens voor hem, vond het zinnetje over zijn ouders meer een indicatie dat het voor jou te snel ging eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:00 schreef mradvocaatje het volgende:
nee ik duwde hem toen absoluut niet weg.. hij nam ineens afstand, zomaar.. en ik ging daar echt aan kapot (klinkt dramatisch maar t ging echt slecht met mij)
maar ik vroeg me dus gewoon af of anderen t ook herkennen: dat je ff afstand wil omdat t allemaal te serieus wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |