In de shoarma tentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Was ik net lekker uit eten met mijn meissie, komt Harold ineens binnen lopen met zijn alien trui
Leuk, wilde hij herkend worden of gedroeg hij zich als een normale nederlander en geen BNerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Was ik net lekker uit eten met mijn meissie, komt Harold ineens binnen lopen met zijn alien trui
Ik heb nog een foto van mij en Peter Faber bij mij thuisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh die moet ik nog kijken, ben nog met mijn serie bezig maar zet ook even Chez Nous op het lijstje
Oh wat leuk ja dat is een leuke vent nog steeds om te zien, hij is al op leeftijd he, ook een schuimmacheerder geweest vroegerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van mij en Peter Faber bij mij thuis
Heb je niet gegeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
zeau fuck yeah nom nom broodje shoarma zou er goed in gaan
ff 2 boterhammen rond 16.30. niet genoeg, drink net mn 3e biertje en begin al rode oortjes te krijgen.quote:
Dan moet je iets eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Speedball het volgende:
[..]
ff 2 boterhammen rond 16.30. niet genoeg, drink net mn 3e biertje en begin al rode oortjes te krijgen.
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevondenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat leuk ja dat is een leuke vent nog steeds om te zien, hij is al op leeftijd he, ook een schuimmacheerder geweest vroeger
Ik ben er niet over uit welke ik aan houquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je iets eten.
Waarom ben je nu weer Speedball?
Peter Faber ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en overal kinderen, mijn vriendin was er één van.. Gevonden [ afbeelding ]
Oh wat gaaf en wat ben je toch een mooi wijf he je bent echt niet ouder geworden en dat meen ik. heel leuk deze fotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen kook ik voor mijn moeder en we gaan aan de shoarma broodjes...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:05 schreef Speedball het volgende:
[..]
zeau fuck yeah nom nom broodje shoarma zou er goed in gaan
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit welke ik aan hou
Als wie kunnen we jou nog meer tegen komen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit welke ik aan hou
Ja haha, voelde wel vertrouwder onder Pavementquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pavement op de even dagen, Speedball op de oneven.
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh wat gaaf en wat ben je toch een mooi wijf he je bent echt niet ouder geworden en dat meen ik. heel leuk deze foto
Leuke fotoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
oiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als wie kunnen we jou nog meer tegen komen dan?
Ja toen ik je zag je lange blonde haren, lekker stoer gekleed nee helemaal top vind je echt weinig verandert als ik je foto zo bekijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kuch dit is wel 14 jaar geleden ofzo. maar je hebt gelijk
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonderquote:
Yeaux,quote:
flessen zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En altijd weer een fles in beeld, geen peuk in mijn hand dat is wel bijzonder
Jij gaat ook al een tijdje mee, ik herken meestal users aan hun ui.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeaux,
Heb Yvonne een hoop werk bezorgt, maar kan weer posten onder deze.
Voel me weer een twintiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |